DeSheli ilmainen kasvohoito

Astridcarolina

Kovin on jyrkkiä mielipiteitä tällä palstalla. Yhtään en voi muutakaan väittää kuin että aika moraalitonta myyntiä. Markkinointipäällikkö hyppäsi huoneeseen kesken hoidon. Epäammattimaista toimintaa Ja jotenkin huvittavaa, voi toimia jossain päin maailmaa mutta me pohjoismaalaiset ei olla näin halvalla tavalla huijattavissa! Säälittävää puuhaa! Ei ihan hirmun näkymät tällä yrityksellä ainakaan Helsingissä. Ei tule toimimaan.

28

2615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Agheta

Valitettavasti en voi suositella. Kuten aikaisemmat asiakkaat ovat todenneet homma kaatuu siihen kun tämä lady saapuu huoneeseen. Epämiellyttävää. Ja painostavaa. Toisaalta kaunis kiitos lauantaina 23.1. Minua palvelleelle konsultille.

• Riitu2018

Itse olen tykännyt tosi TOSI PALJON, JA JOS JOLLA KULLA ON MYYDÄ NÄITÄ ISRAELIN TUOTTEITA - OSTAN NE!!! t. ritluuk@gmail.com

MYY MULLE DeSHELI- tuotteesi, kiitos

• Anonyymi
        Riitu2018 kirjoitti:

Itse olen tykännyt tosi TOSI PALJON, JA JOS JOLLA KULLA ON MYYDÄ NÄITÄ ISRAELIN TUOTTEITA - OSTAN NE!!! t. ritluuk@gmail.com

MYY MULLE DeSHELI- tuotteesi, kiitos

Samaa mieltä 👍

• Igen

Tuo toinen ilmainen kasvohoito tredi oli jostain syystä laitettu kiinni. Kokemuksena ok, ei oikea kasvohoito, mutta viihdyttävä esitys. En usko, että kukaan lankeaa tähän varsinkin kun sama salkku 150 Egee naapurimaassa.

• Anonyymi

Eikös ne itse tuotteet ole se pääasia?! Minun mielestäni ovat 10+.

• Huonojuttu

Tänään kävin. Puoli tuntia kuuntelin myyntipuhetta.Totesin jo tuotteiden ulkonäon olevan sekundaa.En usko minulle puhuneen nuoren naisen olevan kosmetologi jne jne. Kertoili kovasti ihoni virheistä, mutta liikettäkään ei tehnyt siirtyäkseen hoidon tekemiseen.
      Kun hoitoa tarjottiin puhelimitse , kerrottiin 1,5 tunnin kasvohoidon sisältävän tuote-esittelyä. Neito tenttasi vielä puolen tunnin kuluttua minulta kotihoidosta ym. rupattelee,Totesin hänelle , että tämä ei nyt ole sitä,, mitä minulle on tarjottu.Keräsin paperini, joihin nopeasti oli jo osoitteita myöten tiedot kerätty jne.
      Kun hän kertoi että vain ostamalla laatikollisen kosmetiikkaa voi tulla heidän asiakkaakseen, pokkani petti.
      Muutaman valitun sanan jälkeen jätin tämän firman taakseni,Huh , ikävä kokemus. Luojan kiitos , en asettunut hoitotuoliin.

• kenenvastuu

Jos K-kauppias soittaa sinulle ja tarjoaa 10 kg paistia ilmaiseksi, niin uskoisin, että meistä jokainen kysyy, että miksi paisti on ilmainen. - Tunteeko kukaan ketään tai mitään yritystä, joka tulee tarjoamaan mitään tuotetta tai palvelua ilmaiseksi ihan muuten vain? Itse en ainakaan tunne enkä tiedä. Olisikohan kyseessä ikiaikainen kaupankäynti, jota ihmiskunta on harjoittanut tuhansien vuosien ajan ;) - Jos jo etukäteen on kerrottu tuote-esittelystä, niin miksi siitä sitten loukkaantuu tuote-esittelyn tapahduttua? Pitäisiköhän ilmaisen kasvohoidon vastaanottajallakin olla jonkinmoinen vastuu ;)

• Yksihuijattulisää

Hei!
      Kävin eilen "ilmaisessa" kasvohoidossa. Epäilin tätä puhelimessa mutta minut vakuutettiin että tarjoavat tämän ensimmäisen kerran ilmaiseksi koska ovat uusi toimija ja tämä heidän markkinointitapa. Sanoin nimenomaan että en tule kuuntelemaan mitään tuoteluentoa. No menin sinne ja kokemus oli järkyttävä , naurettava !
      Niinkuin joku sanoi tässä niin mitään ei saa tässä maailmassa ilmaiseksi saa ja jos joku tarjoaa näin,niin siinä on koirahaudattuna. Kuuntelin 40 min järkyttävää paasaamista siitä miten olen ihoni pilannut.
      Rypyt eivät kuulu ikääntymiseen vaan ovat itse aiheutettuja 80%. Eli heidän kosmetiikka, ja se pikkulaite poistavat rypyt, hajottavat couperosan, poistaa luomet ja migmenttiläiskät ym ym
      Tähän ikään mennessä 53v on tullut jo kokeiltua ihan kaikki terveistä elämän tavoista kosmetiikan kautta kirurgin veitseen!
      Tyttö ei tätä uskonut vaan jatkoi paasaamistaan ja näytti todella siltä että uskoi asiaansa! Pisteet siitä hänelle!
      Kun hän vetäisi hintalistan esiin ja kertoi mitä heidän tuotepaketti maksaa niin siinä vaiheessa tuli " p:n" kuuntelulle piste: 5300 euroa!
      Yli 5000 tälläisestä soopasta??
      Siinä vaiheessa nostin kytkintä , varoituksen sana siis muille , ei ole mitään puolentoista tunnin rentouttavaa kasvohoitoa vaan hirveää paasaamista , ihosi ja elämäntapasi haukkumista ja lopulta rahat pois!
      Säälittää niitä mummeleita jotka istu odotushuoneessa menossa sisälle!
      Toivottavasti eivät pistä nimeensä mihinkään paperiin ja sitoudu tälläiseen humpuukkiin!
      Ja kuule haukkumista miksi näyttävät 70-80 v ryppyineen jotka ovat itse aiheuttaneet normi kosmetiikalla!

• snobb

Tuli käytyä maksuttomassa DeSheli-kasvohoidossa. Huoneeseen astuessa olisin ottanut takapakkia, hoitohuoneesta puuttui kosmetologin käyttämät laitteet, teknologia puuttui kokonaan, joten mitä seurasi, pelkkää konemaista paasausta kasvojeni ongelmista ja mitä kaikkea nämä uudet aineet saisivat aikaan.
      Mitä hintoihin tulee, tunnen laatukosmetiikan vuosikymmenien kokemuksella, nämä kaupitellut tuotteet ovat täysin ylihintaisia, eli joku vetää välistä, verrattavissa pydamidihuijaukseen. Minulle kaupiteltiin salkkua, jonka hinta oli 1780e, se sisälsi ns.
      UÄ-laitteen, hinta 150e, 11 purkkia erilaisia tuotteita, joiden a´hinnaksi tulee n.150e/kpl. Purkkien koko ei ollut järin suuri. En suosittele muille kuin, sellaisille henkilöille, joille kosmetiikka ja ihonhoito ovat tuntemattomia asioita ja varakkaille.

• kurjaolo

Ilmainen 90 min kasvohoito, oikeasti se kestää 20-30 minuuttia.Muu aika tuoteen "pakkomyyntiä" ja kehumista. Paras merkki, muilla kosmetiikkatuotteilla ei tee mitään yms. "Myyjä " tulee kesken hoidon kehumaan tulosta. Hoidon jälkeen kasvot tuntui kuin olisi hangattu santapaperilla, kirveli, koski, haju oli kuin desinfiointianeella. Kamottava kokemus.

• aaa.aa

Olen ollut DeShelissä töissä. Suhtauduin alkuun skeptisesti, kun luin näitä kommentteja. Täytyy kuitenkin todeta, että yllätyin iloisesti. Hyvä koulutus ja perehdytys heti alkuun, jonka jälkeen koulutusta päivittäin. Olin kyllä täysin vakuuttunut tuotteista. Asiakkaat saivat hyviä tuloksia ja olivat tyytyväisiä. Lähdin pois, kun sain yhteydenoton edelliseltä työnantajaltani joka tarjosi hyvää paikkaa. Muuten olisin kyllä jatkanut siellä. Hyvä henki ja ihan parhaat työkaverit. Bonuksena kivoja asiakkaita!

• Anonyymi

Kiitos hyvästä kommentista. Tuotteet ensiluokkaisia oman kokemukseni mukaan.

• Tpv1234

Menin pahaa aavistamatta tuohon hoitoon, sillä ajattelin että nautin ja sitten sanon kauniisti Kiitos ei. "Kauneusneuvoja" hoiti hommansa hyvin ja ystävällisesti loppuun saakka. Se aggressiivinen myyntitykki, joka porhalsi paikalle hoidon puolivälissä, pilasi kaiken. Tarjosi, pilkkoi hintaa ja painosti. Pettyi kun pidin pintani.

• nisa81

Minä myös käynnyt ilmaisessa kasvohoidossa. . Tuotteissa ei mitään vikaa. Kovasti myivät ja minä tyhmänä lankesin sika kalliiseen salkkuun. Nyt vähän kaduttaa ja mietityttää. Salkkua en ole avannut. Mietin että onko minulla vielä mahdollisuus palauttaa salkku ja perua tämä kauppa. . ?? Olenko nyt pulassa?... Vuosi on pitkä aika sitoutua mihinkään. .

• Rasvaton

Erehdyin tänään tähän ilmaiseen kasvohoitoon. Kovin paljon vikoja löysi kosmetologi ihostani mm. couperosan, jota ei kukaan ole aikaisemmin huomannut.
        Näin aggressiivistä myyntiä en ole kohdannut missään.
        Rasvojen, laitteen ja "diagnostikon" hinnat olivat huikeat.
        Kun ilmoitin harkitsevani vielä, ilmestyi huoneeseen myyntitykki, joka ilmoitti, että maksamalla heti 150€ saisin lopulle maksuaikaa. Kerroin, ettei nyt ole kysymys pelkästä hinnasta, vaan koko systeemistä. Menen mieluummin hoitolaan hemmoteltavaksi kuin tuherran itse kotona.
        Huokasin helpotuksesta, kun viimein pääsin kadulle.

• Mari.Si

Kävin myös itse ilmaisessa kasvohoidossa ja ostin salkun. Yritin palauttaa, mutta kosmeetiikalla ei ole palautusoikeutta. Nyt olen käyttänyt tuotteita puoli vuotta ja olen tosi tyytyväinen tuloksiin. Tuotteet oikeasti toimii.

• katoskatos

Nyt on Seurakin tarttunut aiheeseen: http://bit.ly/1WDGojW
      Aika moni on valittanut kuluttaja-asiamiehelle DeShelistä.

• Aikuinen50

Kävin oheisen jo moneen kertaan kuvatun prosessin läpi. Minulle tuote-esittelyä ja kasvohoitoa tehnyt henkilö, kuten myös ajan varaaja ja hoitohuoneeseen tullut asiantuntija, "myyntitykki" olivat erittäin ystävällisiä ja asiantuntevia. Varaus vahvistettiin sähköpostilla, jossa oli tarkka osoite ja toinen varmistua tehtiin vielä soittamalla ennakkoon. Loistavaa myyntityötä. On totta, myyntipuheet olivat opeteltuja ja välillä se kuului. Hyvä myyjä tuntee tuotteensa ja kieltämättä monen toiston kautta automaattisesti toistaa itseään. Missään vaiheessa en tuntenut olevani painostuksen edessä tai pakotettu ostamaan mitään. Tuotteet tuntuivat hyvältä kasvoilla. Hoidan kasvoja muutenkin kotona päivittäin miksi sitä ei voisi tehdä hyvillä tuotteilla. "Myyntitykki" tunsi kilpailevien tunnettujen kosmetiikkasarjojen hinnat, joita vertailin. Hän kuten ei henkilökunnasta kukaan muukaan puhunut mitään negatiivista näistä tai minun käyttämästäni tuotteista tai kasvoistani. Päin vastoin pyysivät ottamaan omat tuotteet mukaan konsultaatioon ja lupasivat antaa vinkkejä näiden ja edustamiensa tuotteiden käytöstä. Toivotan uudelle yritykselle onnea Suomen markkinoille. Nähtäväksi jää miten hehkeäksi omat 50 kasvoni muuttuvat vuoden jälkeen. Mukavaa kesää ja muistakaa suojakertoimet

• Sokea

Minun kokemukseni. Ensimmäinen aikani peruttiin. Sain uuden ajan. Tämä ihan OK.
        Kun minulle soittivat, sanottiin, että toimivat Forumissa. No, eihän siinä mitään, otin ajan ja osoitteen ja puhelin numeron hoitoalaan ylös. Etsin sovittuun aikaa. Forumista hoitolaa, kunnes minulle selvisi, että Kluuvikatu ihan eri paikassa ja soitin hoitolaan, että kannattaako minun tulla ollenkaan, kun myöhästyn vajaat kymmenen minuuttia. Voitte tulla hyvin, ei haittaa tuo myöhästyminen. Onneksi nelonen tuli juuri ja pääsin ratikalla melkein perille, olen nimittäin toiminnallisesti sokea. Perillä kirjoitin yhteystietoni ja istuin odottamaan. Vähän ajan kuluttua tuli palohälytys, jouduimme hetkeksi kadulle, kunnes hälytys oli ohi. Sitten uudelleen odotushuoneeseen. Kunnes joku, ilmeisesti esimies kutsui minut huoneeseen ja alkoi pahoittelemaan, että kun olin vähän myöhässä, niin minun aikaani joudutaan siirtämään toiseen päivään. Minulle kulkeminen melkein sokeana on suuri ponnistus lähteä kaupungille, joten en oikein tykännyt miten minua kohdeltiin.
        En sano, että kenenkään aikaa saisi noin peruuttaa, mutta olisi siellä ollut hyväkuntoisempiakin ihmisiä, jotka olisivat kenties kaupungilla töissä tai muuten helpompi tulla toiseen kertaan.
        Siskoni on kampaaja ja asiakkaat olivat vastaavista ajanperuutuksista jo paikan päälle ehti-
        neistä varoittanut. Olisi pitänyt uskoa. Enää ei kyllä niin harmita kun lukee mikä jutun idea on ollut
        "Ilmaisesta hoidosta"

• Sokea

Aikuinen
      Luultavasti kasvosi vuoden päästä ovat vuoden vanhemmat, ei ne muuksi muutu, sellaisia ihmeaineita ei olekkaan. Jos hoitaa kasvojen puhdistuksen ja mahdolliset hoitovoiteet myös, se riittää.

• Nolonaama

Vähän kävi sääliksi niitä tuputtajia. Kauniita nuoria naisia epätoivoisessa myyntityössä. Vessa kyllä oli kamalassa kunnossa.

• Minä.myös

Kävin myös siellä ja menin halpaan..nyt naamani punoittaa ja en halua edes koskeakaan tuotteisiin..onko kukaan saanut kauppaa peruttua..järkyttävä hinta ja tuotteet jäävät käyttämättä !!

• Zheka

DeShelin bisnesmalli ovat keksinneet moskovalaiset "liikemiehet". Pääkonttori on Moskovassa. Tuotteet mainitetaan israelilaisena innovatiivisena luksus ihmekosmetiikkana, mutta israelissa merkki ei ole tunnettu. Tuotteet valmistetaan israelilaisessa tehtaassa, mutta ne kuuluvat massmarket linjalle ja ovat myynissä israelilaisissa supermarketeissa eri nimellä, hinta on alle 20 euroa. Kekseliäät herrat laittavat eri tarrat ja myyvät ne luksushinnalla. Kansanvälisiä sertifikaatteja tuotteilla ei ole. Venäjällä on nostettu syytteet samalla mallilla toimivia liikemiehiä vastaan, koska todettiin, että asiakkaiden juomiin oli sekoitetu huumeaineita. Niiden vaikutuksella asiakkaat ovat allekirjoittaneet lainasopimuksia. Suomen rekisterissä firmalla on virolainen puhelinnumero. Virossa tämä "kauneussalonki" muutti nimensä Delavue-ksi. Tällä hetkellä Tallinnassa on alkamassa skandaali, koska asiakkaat painostettiin allekirjoittamaan lainahakemuksia. Ei minkälaista selkeää palvelujen listaa ja hinnastoa. Itseään lääkäriksi kutsuva salongin edustaja löysi jokaiselta asiaakkaalta couperosa, mikä "voi aiheuttaa jopa insultin", mutta heidän salongissa hoidetaan asiaa. Virossa koko "kauneuden" hinta 1800-2500 euroa. Jos haluaa peruttaa sopimuksen, joutuu maksamaan 30 euroa. Lainoja annettiin myös työttömille ja eläkeläisille.
      Israelissa on DeShelin myyntipiste, mutta siellä DeSheli esitetään "ranskalaisena" merkinä. Ne, jotka ovat käynneet siellä ilman ajanvarausta, eivät löytäneet minkäänlaista kylttiä tai merkkiä, jopa koko yritystä.
      Eli koko bisneksen idea on myydä halpaa voidetta luksustuotteiden hinnalla agressiivisella psykoloogisella painostamisella.
      Eikö tule mieleen miksi joku tarjoa ilmaiseksi jotain, ja sitä varten vuokraa kalliin liiketilan?
      Kuka ostaisi 1800 eurolla voiteita, joiden sisältö on tuntematon? Ostaako joku laukun esim.Nivean jalkavoidetta tällä hinnalla? Onko kysessä hypnoosi?
      Eikö ketä kiinnostaa näiden "kosmetologien" ja "lääkärien" pätevyys?
      Mon Platin, De Sheli, de Sheli, DeShely, DeAura, Delavue-sama huijausmalli.

Tässä on muutama linkki venäjäksi ja viroksi, google kääntäjä auttaa:

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/delfi-lugejad-paljastavad-delavue-musti-skeeme-ilusalongi-omanik-ise-teeskleb-arsti-ja-tinistab-kliente?id=76969748

http://rus.delfi.ee/daily/estonia/pod-prikrytiem-salona-krasoty-v-centre-tallinna-dejstvuet-fabrika-kreditov?id=76963930

http://rus.delfi.ee/daily/estonia/chitatel-delfi-v-delavue-priglashayut-v-osnovnom-russkoyazychnyh-i-starshe-30-let?id=76966320

http://rus.delfi.ee/daily/abroad/v-moskve-sotni-klientov-salona-krasoty-stali-zhertvami-moshennichestva-bylo-vozbuzhdeno-delo?id=76968662

http://www.vesti.ru/doc.html?id=2134095

http://ura.ru/news/1052156936

http://www.allure.ru/blogger_zone/75012_vsya_pravda_o_desheli

• zhekallekiitos

Kiitos Zheka hyvästä dokumennoinnista. Tälle, näille foorumeille kirjoittaa joukko näitä paikan ns. kosmetologeja (ilman kosmetologian pätevyyttä toimivat) joten on välillä noita kovia kehuja ihmevoiteista. Tämä kauppatapa pitää saada loppumaan. Kertokaa ihmiset ystävillenne ja jakakaa tätä tietoa. Nyt se on tää naamanhoito, mutta huomenna varmaankin jotain muuta. Olen käynyt tuossa ihmehoidossa ja en kai sitten ole kovin herkkä altistumaan, kun jo hoitolassa alkoi tympimään. Hoito oli vain sipaisu ja siinä tuli kosmetiikkatytön suusta jo haukut oikeasta kosmetologilla käynneistäni (joista olen nauttinut rentoutuen ja aion käydä jatkossakin, mutta OIKEASSA HOITOLASSA). Voiteita tai hoitoa ei voi oikein googlata kun kutsuessaan eivät kerro hoitolan tai voiteiden nimeä. Kosmetiikkatytöt hankkivat jotain jokaisesta asiakkaasta. Ystävällisenä neuvona Deshelin nuorille neidoille, että hankkikaa kunnon työpaikka. Tuossa lafkassa pilaatte maineenne.

• toimivaaa

Nämä tuotteet oikeasti toimivat. Vuosin etsimisen ja ihan kaikkien hoitojen kokeilemisen jälkeen löysin vihdoin jotain atooppiselle, kortisonivaurioiselle iholleni. Tuntuu niin uskomattomalta saada omat kasvot takaisin – en edes muistanut millaista on elämä ilman jatkuvaa ihostressiä. Se niiden tuotteiden tehoaine FYTOTIGH on oikeasti jotain käsittämätöntä. Ihmettelen, etteivät ihmiset laajemmin tunne näitä tuotteita täällä Suomessa, vaikka tulokset ovat niin huomattavia. Ehkä se hinta on kuitenkin liikaa perisuomalaiseen makuun pelkästä turhamaisuudesta… Suosittelen tutustumaan näihin tuotteisiin, etenkin jos lisäaineet ja muut sen sellaiset myrkyt saavat riittää.

• marja.mm

Minäkin kävin siellä. Sain tietää kuka ystävistäni oli suositellut minua ja ensin kyselin tietenkin tältä ystävältäni mitä on luvassa. Ystäväni oli aivan sekaisin tuotteista ja tuloksista, eikä keksinyt mitään negatiivista sanottavaa, mutta tuntien hänet en ollut vielä vakuuttunut asiasta. Menin sitten kuitenkin käymään siellä ja olihan se sitten oikeasti aika upeaa. Täytin alkuun jonkun tietokaavakkeen, jonka jälkeen sain lasillisen kuohuviiniä ja minut ohjattiin syömään mansikoita odotellessa. Odottelu kesti aika kauan ja sitä henkilökunta pahoittelikin, mutta ei se nyt mitään kidutusta ollut kuoharin ja mansikoiden ääressä. Tilat olivat tosi rauhalliset ja SPA-tyyliset, pöydällä oli kukkia ja oikeita kynttilöitä, joten aika ylellinen vaikutelma tuli alkuun. Odottelemisen jälkeen pääsin sitten itse hoitohuoneeseen ja onnekkaasti pääsin kuulemma heidän pääkosmetologinsa käsittelyyn. Kosmetologi oli todella ammattimainen. Olin niin skeptinen kuin osasin ja kyselin kaikkea tieteellistä (olin valmistautunut lukemalla hieman ihon toiminnasta). Vastaukset olivat oikeita ja kosmetologi oli selvästi paneutunut asiaan ja myymiinsä tuotteisiin. Onnistuin jopa ymmärtämään miksi juuri heidän kosmetiikkansa on niin mullistavaa. Tähän asti olin kuitenkin ollut vielä hyvin skeptinen, enkä ajatellut ostavani mitään, koska hinnoista olin jo ystävältäni kuullut etukäteen. Valehtelematta jäin sanattomaksi, kun näin tulokset kasvoiltani. Olen todellinen kulmien kurtistelija ja ryppyni silmien välissä ovat aivan järkyttävät ikäiselleni ja vaikka ihoni on kuiva, niin poskissani on silti jotain aknen tapaista. Joka tapauksessa ihoni tuntui aivan sametilta hoidon jälkeen ja näytin siltä kuin olisin nukkunut kunnon yöunet. Toki tässä kohdassa ajattelin, että tuloksien täytyy olla vain ohimeneviä ja jollain turvottavalla ainesosalla aikaansaatuja, joten aloin tentata kosmetologia asiasta. Kuulemma hoidon teho perustuu heidän tuotteillaan laitteen käyttöön ja ihon todelliseen kosteutukseen ja tulokset vain kumuloituvat säännöllistä hoitoa jatkettaessa. En voinut olla kyselemättä hinnoista, jolloin minut ohjattiin jonkun myyntiedustajan toimistoon. Kerroin olevani vuorotteluvapaalla ja etten halua oikeasti sitoutua mihinkään osamaksusopimuksiin. Pienen tinkimisen jälkeen sain neuvoteltua tuotteiden hinnan huomattavasti halvemmaksi ja lähdin sitten sen tuotesalkun kanssa hoitolasta. Lisäksi pakettiin kuuluu kosmetologipalveluja niin pitkäksi aikaa, kun käytän heidän tuotteitaan. Olen nyt käynyt ostamisen jälkeen muutaman kerran siellä taas kasvohoidossa ja otinpa viime kerralla sitten hiushoidonkin ja nyt mietin pitäisikö ostaa se hiustuotepakettikin. Lisäksi kosmetologi teki minusta jonkun asiakasprofiilin, josta seuraamme mikroskoopin avulla kuinka hoito on tehonnut – ainakin ihohuokosen ovat pienentyneet huomattavasti. Hyviä puolia on siis helpoksi tehty hoito (sain tarkan hoitosuunnitelman kosmetologilta), pakettiin kuuluvat kasvohoidot ja ilmeisesti sitten tehokkaat tuotteet. Huonoja puolia: kallis hinta, tuotteiden estetiikassa olisi kehitettävää (ilmeisesti jotain slaavi-designia…)
      Eli mene skeptisin mielin ja varaudu maksamaan paljon kaikesta huolimatta. :D Tosin kyllä tämä nyt loppujen lopuksi ehkä aika edullinen on, kun alkaa muistella mihin kaikkiin ihmeseerumeihin ja mekaanisiin kasvonpuhdistuksiin onkaan tullut laitettua rahaa.

• Indignant001

Tässähän ei todellakaan ole kyse mistään oikeasta kasvohoidosta, vaan kyseessä on tuote-esittely, jolla pyritään myymään tätä erittäin kallista tuotepakettia, jonka laadukkus on myös kyseenalainen. Koko tämä "kauneushoitola" on pelkkä kulissi tuotesalkun myynnille, jolla tehdään kovat tuotot, ja sekä kauneushoitola että salkun ohessa tulevat "ilmaishoidot" ovat pelkkää myynnin tukemista. Epäilen, että nämä ns. liikkeessä tehtävät hoidot tuskin ovat minkään arvoisia, eipä siihen ainakaan palkata asiansa osaavaa henkilökuntaa, vaan "kauneuskonsultteja" eli ketä tahansa joka on tällaisen työn sattunut haluamaan, kokemusta kauneudenhoitoalasta ei tarvita, kunhan myy tuotesalkkua tosissaan. Tulee mieleen se Wellstar-huijaus pari vuotta sitten, serkku lankesi siihen, alkoi myyjäksi ja menetti rahansa…

Minullehan siis tarjottiin työhaastattelua DeSheliin ja jopa työhaastattelua tarjonnut edustaja ei kyennyt kertomaan totuutta tämän firman toimista vaan koetti kovasti vakuutella, että kyseessä on kauneushoitola, jonka ohessa tehdään tällasta tuote-esittelyä. Kysyin vielä suoraan, että eihän kyse ole mistään puhelinmyynti-tyylisestä huuhaa-myyntitehtävästä. Ei, ei todellakaan, oli vastaus. Joopajoo.. Itse sitten kaivoin lisätietoa internetistä ja aika järkyttynyt olin luettuani näitä kommentteja.
      Minulla ei siis ole minkään näköistä kokemusta kauneudenhoito-alalta, ainoastaan myymälätyöstä, kassanhoidosta ja asiakaspalvelutehtävistä, ja se olikin kuulemma se asia, jolla oli tässä työssä eniten väliä. Eli nämä kasvohoitoja DeShelillä tekevät tytöt ovat "kauneuskonsultteja", siis ketä tahansa ihmisiä, eivät todellakaan ole edes alaa opiskelleita ja kosmetologeja vielä vähemmän. Mikä merkitsee, on kyky myydä tuotesalkkua herkkäuskoisille. Kerrottiin, että työhön kuuluu peräti 1vko mittainen "koulutus", jossa taotaan päähän vakuuttavat myyntipuheet. Palkka olisi koostunut pohjapalkasta ja tietty provisioista. Mitä enemmän myyt, sitä enemmän tienaat. Tästä on oikea ammattimaisuus kaukana..
      Hämärää touhua, ja tätä tukee myös se seikka, että mistään ei tosiaan löydy hinnastoja tms, mikä on outoa, jos kauneuspalveluita myyvät. Olisiko siksi, että näin ilmaiseen kasvohoitoon tuleva asiakas ei osaa varautua DeShelin järkkykorkeisiin hintoihin, ja on helpommin vietävissä? Päätös painostetaan tekemään samantien, ilman miettimisaikaa. Ja tuotteilla ei tietenkään ole palautusoikeutta, vaikka kyse kalliista, koko vuoden sitoumuksesta. Jos asiakkaan etu olisi heille tärkeää, luulisi olevan myös joku systeemi purkaa kauppa.. Niin järkyttävää ihmisten huijaamista, että alkaa suututtaa pelkkä ajatus tällaisesta toiminnasta.

DeSheli on siis kauneushoitolaksi naamioitu myyntikikka, koko "ilmainen kasvohoito" on harhaanjohtamista ja todellisuudessa mitään tietämätön tyttö lätkii naamaan vähän voidetta ja sitä seuraa 1 1/2tunnin armoton myyntipuhe ja painostaminen. Tästä on asiakkaan etu kaukana, ja tarkoitus onkin vain saada ihmiset haksahtamaan salkun ostoon ja siinä sivussa asiakas jättää kasvohoidon jälkeen listan tuntemistaan ihmisistä yhteystietoineen, jotta DeSheli voi näin levittää verkkojaan ja kalastella lisää asiakkaita. Mikä oikeasti ammattimainen, korkeatasoinen liike toimisi näin?
      Yleensä hyvälaatuisissa tuotteissa jonkinlainen takuu, tai tyytyväisyystakuu, tai kosmetiikassa ainakin mahdollisuus usein saada pieni näyte kotiin kokeiltavaksi(näin ainakin Sokoksen tai Stockan kosmetiikkaosastolla), mutta tässä myydään kovaa ja tunteetta. Jos asiakas koettaa tuotetta palauttaa, saa kokea nahoissaan miten tylyjä liikkeen edustajat osaavat olla. Mitä oikeaa asiakaspalvelua se on?
      Myyjänä olen aina ollut ylpeä siitä, että olen pyrkinyt palvelemaan asiakasta yksilöllisesti, aina etsien ratkaisua, jolla asiakas saa sen, mitä tarvitsee, enkä voisi edes kuvitella ikinä itse luopuvani lahjomattomuudestani ja kaupata tällaista roskaa herkkäuskoisille laatutuotteena.

• Anonyymi

Huolimatta kaikista muista kommenteista, on kuitenkin sanottava, että itse tuotteet ovat 10+ !

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4324
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      19
      3391
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      402
      2331
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2011
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1954
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1949
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1704
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1578
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1337
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1301
    Aihe