Saako vankilasta soittaa ja pitää yht läheisiin? Kuinka usein päivässä ja Kuinka pitkä puhelu?
Soitot Vankilasta!
4
1049
Vastaukset
- Ylivartijaa
10-15 minuuttia joka toinen päivä. (jos vapaita aikoja, voi onnistua vaikka joka päivä)
Puhelukortti pampulla, anot puheaikaa, esim haluan soittaa illalla klo 18-20 välillä..
Avovankiloissa omat puhelimet, voi soitella arkisin 16-21, la-su 9-21 muuten säilytyksessä. - vankileski
riippuu missä vankilassa on ja paljon siitä millä osastolla. Meillä mies voi soittaa mulle aamu 7 ilta 8 asti niin monta kertaa kun jaksaa saldoaan tuhlata
- vankileski
ahah oletpas hauska mut en kyllä pystyisi miestäni pettämään se on asia mikä on varma, en voisi tehdä niin rakkaalleni. Molemmilla ihan 100prosenttinen luotto toisiimme jos se nyt jotain vituttaa tai ärsyttää niin se on sitten harmi niille. Ja tietenkin mieheni on mustasukkainen, sillonkin vaikka ei olisi vankilassa ja minä hänestä.. sehän olisi huolestuttavaa jos ei olisi koska mustasukkaisuus on myös merkki välittämisestä, toki se pysyy ihan rajoissaan..
- Peppi_
Niin pitkään voi laulattaa kuin on puhelimessa virtaa tai kunnes pamppu nappaa puhelimen itselleen
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461