Hiljaisuus

Alko ja nuorten palsta on hiljennyt vitusti kun pistespämmeri, homohentai ja söpöliini saatiin kuriin. Liekö ollut sama ihminen kaikki nuo. Sivupersoonia

10

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IT-asiantuntija

Oletko nyt vitun pedohinttihauka tyytyväinen?

• hauk.2a99

Vitun homo älä lässytä.

• yuggispedihaukahintti
        hauk.2a99 kirjoitti:

Vitun homo älä lässytä.

Sattuiko totuus?

• hauka345

Ei, nautin siitä. En ole pedofiili, tosin tapasin aivan ihastuttavan n. 11v tytön. En voi kertoa enempää, koska tämä on julkinen palsta. Kyllä lapset osaavat yllättää, sen sanon! Tällä tytöllä on todellakin hyvät vanhemmat ja käytöstapoja!

• tissu.hauka.kylmis

Olen pelkästään hintti, mutta en pedofiili. Ja olen vain tämän viikon hintti. Ensi viikolla olen taas hetero.

• IT-asiantuntija
        hauka345 kirjoitti:

Ei, nautin siitä. En ole pedofiili, tosin tapasin aivan ihastuttavan n. 11v tytön. En voi kertoa enempää, koska tämä on julkinen palsta. Kyllä lapset osaavat yllättää, sen sanon! Tällä tytöllä on todellakin hyvät vanhemmat ja käytöstapoja!

Niin, olethan hinttipedoautomaatti, mielenterveysongelmainen ihmispaska. Tiedän sinusta kaiken.

• hauka.ei.stalkattu

anna tulla, tai tule itse kertomaan.

• s24.nuoret.hauka.IIIIKK

Oot kyllä niin suloinen tapaus... kiukuttelee kuin pikkupoika ja leikkii samalla älykästä shakkinappulaa. Nyt on ihanaa aikaa mennä hinttisäkyyn, hintin viereen nukkumaan ja näkemään hinttiunia. Huomenna hinttiwebasto päälle ja hintin tuoksusta....dgas ääh... kylmis? Oletko nähnyt Terminator Genisyksen?

Suosittelen!

• nytnykii

• ovipönkkä__

Pistespämmäri vieroitti minut palstasta, enkä ole nyt viikkoon käynyt enää täällä vanhalla innolla. Vuosia täällä tulikin seurattua Kylmäkäden elämää ja naljailtua Tissulle hänen hinttimäisestä käyttäytymisestä, mutta tulevaisuudessa tyydyn vain katsomaan youtubesta Kylmiksen kuulumiset. Työntäkää löylykauha perseisiinne, olette vajaaälyisiä sontapäitä ja kaikin puolin heikkoa ja paskaa ainesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6133
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3396
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3315
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      265
      2052
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1636
    10. 6
      1398
    Aihe