Olen seurustellut itseäni vanhemman naisen kanssa vuoden verran ja suhde on hiljaa lipunut tapaamisiin yhä useammin ja yhdessä oloon on alettu panostaa enemmän aikaa. Olen duunari joka elelee palkallaan ja kituuttaa iänikuisessa rahapulassa vaatimattomasti.
Tänään hön ilmoitti että rahatilanne on luultua parempi ja että voisimme pitää loman. Vaikka pidemmän sellaisen.
Hän on huomaamatta maksanut yleensä ravintolalaskut ja olen pitänyt häntä asiansa hyvin hoitaneena. En kuitenkaan voinut uskoa kuinka hirmuisesti hänellä rahaa on.
Se luo painetta. Joko häippäistä perseaukisena köyhempiin kuvioihin tai olla pyytämättä mitään.
Rahaa kuin roskaa
Pepparnaammollaan
1
183
Vastaukset
- mekkk
Ei mihinkään vaan iholle kiinni ja rupeat elämään säästeliäästi niin voi joskus jotain ollakkin niin helpottaa ja jos ei mikäänvanhus ole niin naimisiin niin elämä helpottuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058