Olen 47-vuotias nainen ja olen viime vuodet käyttänyt lähinnä ns. laatukosmetiikkaa (Lancome, Biotherm, Shiseido, YSL jne). Hyviä tuotteita, mikäpä siinä, mutta yleensä hintavia. Olenkin pohtinut, saisiko tuota naamaansa hoidettua hyvin hiukan halvemmalla. Onko vinkkejä hyvän hinta/laatusuhteen silmänympärysvoiteesta? Sitä kuluu runsaasti eikä viitsisi maksaa itseään kipeäksi.
Silmänympärysvoide
Ryppyrasva
1
105
Vastaukset
- Luottotyyppi
Osta Lumene tuotteita City marketista. Ovat nytkin tarjouksessa. Toimivat minulla aivan hyvin. Useat ovat todenneet että kuinka nuoren näköisenä olen säilynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124