Ahmiminen on minulle ongelma, en pääse siitä eroon.
Minä en pysty elämään ilman ahmimista, en pysty ajattelemaan eläämääni ilman sitä, mutta en voi myöskään elää sen kanssa. Olen lihonnut ahmimisen vuoksi, koska en ole saanut oksennettua kaikkea kunnolla ulos. En halua lihota, pelkään lihoamista.
Jos en pääse ahmimaan, niin silloin satutan itseäni muuten. Viiltelen itseäni, voin myös raapia tai löydä itseäni. Minulle ahmiminen on niin voimakas riippuvuus, että en kestä oloani ahmimatta. Olen siis riippuvainen siitä toiminnasta (ahmiminen), enkä niinkään itse ruoka-aineesta (esim. sokeri).
Olen yrittänyt välillä syödä terveellisesti ja riittävästi (n. 2000kcal), mutta ahmiminen on siitä huolimatta jatkunut edelleen. Olen välillä haaveillut itsemurhasta, että pääsisin pois tästä tilanteesta, en vain jaksa elää.
En pysty elää ilman ahmimista
in2016
1
137
Vastaukset
- xzcvbn
Koita lukea kirjaa Brain Over Binge, se on hieno toipumistarina, siitä toivottavasti sinulle apua. Paljon voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573605
- 503120
- 172806
- 532307
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 372258
- 432248
- 162236