Tuntuu siltä, että suomalainen porukka ei hyväksy toimeentulotuen myöntämistä pakolaisille, vaikka itse nostavat sitä metritolkulla.
Suomessa pitäisi pyrkiä kantasuomalaisten toimeentulotuista eroon ja vasta sitten lähteä arvostelemaan pakolaisten toimeentulotukea.
Toimeentulotuki ja vustukset
11
66
Vastaukset
- Toimeentulotuki_pois
On aika köyhää, jos länsimaisessa demokratiassa on sellainen käsite, kuin "toimeentulotuki".
Kyseinen käsite voitaisiin nähdä YK:n ja EU:n lakien vastaisina.
Miksi Suomessa on tilastollisesti niin saatanan köyhää porukkaa, jotka eivät pysty maksamaan mitään? Jatkuva ruoikutus rahasta.- Toimeentulotuki_pois
http://stm.fi/toimeentulotuki
Tästä maksuvelvollisuudesta yhteiskunta romahtaa ilman pakolaisiakin.
Lue ja laske.
- Toimeentulotuki_pois
Tuntuu siltä, että suomalainen porukka ei hyväksy toimeentulotuen myöntämistä pakolaisille, vaikka itse nostavat sitä metritolkulla.
Suomessa pitäisi pyrkiä kantasuomalaisten toimeentulotuista eroon ja vasta sitten lähteä arvostelemaan pakolaisten toimeentulotukea.
5000 merkkiä jäljellä
jari117
Käytä muuta kuin rekisteröityä käyttäjätunnustasi
Peruuta
Keskustelu24 Yhteiskunta Yhteiskunnan tuet ja avustukset Toimeentulotuki ja vustukset
Keskustele
Luetuimpia
Pienikin talletus estää tuen saannin
Jos tililläsi on muutama tonni rahaa, et saa työttömyystukea. Sinulle sanotaan, että käytäpä se ensin ja tuu sitten uudestaan. Matut sen sijaan saavat Suomessa pitää rahansa ja saavat silti heti lisää. Tanska ja Saksa ovat jo alkaneet kohdella matuja samoin kuin omia asukkaita. Suomessa suomalainen on alempiarvoinen. Jos suomalainen esim. jää työttömäksi pikkupaikkakunnalla ja myy talonsa pilkkahintaan ja muuttaa työnhakijaksi kaupunkiseudulle vuokra-asuntoon asumaan, niin mitään tukea ei heru, jos on se joku 20.000 tilillä, mitä siitä mökistä sai siellä syrjäseudulla. 20.000 kun ei uutta asuntoa voi ostaa, eikä lainaa saa.
TTTuki 2017 Kela
Sellaiset asumiseen liittyvät menoerät, jotka huomioidaan toimeentulotuessa, pyritään sisällyttämään mahdollisimman laajalti perustoimeentulotukeen. Mitä tää tarkoittaa? Tarkoittaako se ettei esim. sähkölaskuja enää erikseen korvata vaan ne vaan sanoo että ne sisältyy jo perustoimeentulotukeen?!
No nyt lähti 40% veroja :( Voi v...ttu
Kuntoutustuesta otettiin 40% veroja :( Ihan hirveä summa... Nyt vasta jälkikäteen oon lukenut että ois varmaan kannattanu veroprosentti lasketuttaa uudelleen ja toimittaa verokortti Kelalle? Sillon eivät olisi ottaneet noin paljoa? Eihän mulla edes ole mitään tuloja, kun en ole töissäkään ollu. Mies kauhisteli tuota asiaa, ite luulin ensin että no se on ihan normaalia että tuon verran otetaan veroja... tuskimpa sitten :( Oon ihan ummikkona näissä asioissa ja näin siinä sitten käy :(
Sossu ei maksa laskuja
Sossu ei maksa sairaalalaskuja n.400e. Itse jouduin maksaa veden.sähkön vuokran ym...laskut .300e jäi kuun elämiseen. miten voi maksaa kun 524 kuukauden raha toimeentulotuki. siitä 40e menee vuokraan.
Ansiopäiväraha PAM
Koska Kela on maksanut sinulle päivärahaa vuonna 2015 niin joudumme tutkimaan työssäoloehtosi liittoon liittymisestä. Mitä tämä mahtaa tarkoittaa ?. Miten päiväraha vaikuttaa ansiopäivärahaan tai työssäoloehdon täyttymiseen ?. Olen siis liittynyt liittoon 11.09.2013.
Lue myös nämä
Toimeentulotuki vs. vastaanottoraha
Toimeentulotukea saa henkilö tai perhe, jonka tulot ja varat eivät riitä välttämättömiin jokapäiväis
Toimeentulotuesta kysymys
Olen sossun asiakas. Nyt vakuutusyhtiö korvasi minulle vahingon, joka rahallisesti vastaa parin kk t
Maksetaanko toimeentulotuki etu- vai jälkikäteen?
Nyt ollaan raivona, laitettiin joulukuun tilitiedot miehen kanssa sossuun saadaksemme nyt tammikuuss
Aiheesta muualla
Autatko Suomeen saapuvia pakolaisia?
Oma aika
Mikä meitä vaivaa?
Costume
Sinivalkoisia valintoja ostoskoriin
Joo, nyt kai karmasti olen trolli!Mamalife - Toimeentulotuki_pois
Toimeentulotuen myöntäminen on viranomaistehtävistä tuhoisin Suomelle..
Miksei köyhyyttä voida myöntää antamalla toimeentulotuki-asiakkaat olla omassa rauhassaan? - Toimeentulotuki_pois
http://www.sosiaalikollega.fi/virtu.fi/laskurit/toimeentulotukilaskuri
Jopa tällaisia laskureita on netissä kannustamassa ihmisiä toimeentulo6tuen hakemiseen. Ei hyvältä näytä, jos valtionvelkaa on paljon. - Toimeentulotuki_pois
Köyhää porukkaa.
- Toimeentulotuki_pois
http://www.norden.org/fi/sinun-pohjolasi/tyoeskentely-pohjoismaissa/tyoeskentely-ruotsissa/toimeentulo-tyoettoemyyden-aikana-ruotsissa/toimeentulotuki-ruotsissa
Ruotsissa ei mene suhteellisesti laskien toimeentulotukeen läheskään yhtä paljon pakolaisista huolimatta, kuin Suomessa.
Laki toimeentulotuesta olisi kumottava nopeasti.
Tämä laki pitä'isi purkaa yhteiskunnan taakkana.
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1997/19971412 - Toimeentulotuki_pois
Koko helahoito maksaa saatanan miljardeja. Eikö hallituksella ole mitään päässään? Jos toimeentulotuki on hyväksytty jo 40 vuotta, niin ei pidä ihmetellä sitä, missä jamassa Suomi on nyt.
- Toimeentulotuki_pois
http://yle.fi/uutiset/suomessa_on_liki_miljoona_koyhaa_heikoimmassa_asemassa_olevista_on_tullut_muukalaisia/7436047
Juuri näiltä pitäisi toimeentulotuki ottaa pois ja kannustaa heitä työelämään. - Toimeentulotuki_pois
Suomen hallitus kuitenkin toimii 20.000 kertaa hitaamin, kuin yleinen gravitaatiolaki.
- Toimeentulotuki_pois
https://www.youtube.com/watch?v=oAFiv4sMuac
Tässä suomalainen mies, joka ei hakenut toimeenmtulotukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496165Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6392521Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721036Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030- 64934
- 228854
- 57846