Juu tiiän et vois lävistäjältä kysyä mutta kysäsenpä täältä ensin. Eli otin septumin tossa noin 2 viikkoa sitten ja oon huomannu että sinne molemmille puolille on kasvannu sellaset pikkuset pallot. Ei niistä haittaa oo ollu ku ei oo kipeät tai mitään mutta punertaa vähän ja mietin että onko kyse tulehduksesta? Luin jutusta ja siellä jotkut sanoi että on ollu samallaiset mutta hävinnyt itsekseen. Kuitenkin olen hieman huolissani vaikka ei kipeät olekkaan D: Ja auttaisiko suolaliuos tuossa?
Tulehtunut?
2
139
Vastaukset
- lävistetty94
Ei välttämätä ole tulehtunut. Tulehduksen merkit on yleensä vihertävä vuoto, arkuus, turvotus etc. Sulla on niin tuore lävistys, että arkuus ja turvotus on vielä ihan normaalia. Kudospallot saattavat olla kyseessä, joten suolaliuoksella kannattaa haudutella pari kertaa päivässä. Jos eivät lähde, voit kokeilla teepuuöljyä jota saa ainakin apteekeista. Lisää sitä palloihin, älä itse lävistykseen max 3 kertaa viikossa. Se kuivattaa ainakin rustopatit usein pois.
- weug
Teepuuöljyä vaan äärimmäisissä tapauksissa! yks sellanen pullo kuivattais järvenkin. mee omalle lävistäjälle näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134