viiltelyyn apua

12wee_tyttö

Moi oon 12 v tyttö ja oon alkanu viillellä pari viikkoo sit. Teen vast pienii jälkii kätee kertokaa pliis vinkkei miten saan tehtyy syvempii jälkii ja minne kannattais tehä? Mul on väkivaltainen perhe en tiiä kenelle kannattais puhuu tai kannattaisko puhuu kenellekkää siit... Mun yks kaveri viiltelee myös ja toinen ei haluu ees kuunnella ku puhun siit. Mul ei oo hirveest kavereit ku ne kaikki on littyny mun kiusaaja ryhmää Vanhemmille en uskalla puhuu en tiiä miten suhtautuu siihe

Oon harkinnu monta kertaa itsemurhaa mut en oo uskaltanu tehä. En yhtää tiiä kenelle puhuisin vai puhuisinko kenellekkää... En tiiä tarviinko apuu vai en. Oon ajatellu monta kertaa et minuu ei kiinnosta mitä mulle käy kunhan vaa kuolen nopee..... Joku oikeesti auttakaa ennenku viiltely menee pahemmaks ja eristäydyn muist viiltelee koulus ja muualkii......

3

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekstin_eheys

No mutta sinäpä metkan tarinan keksit. Uskottavuutta parantaisi, jos pystyisit pitämään saman kirjoitustyylin koko kirjoituksen ajan. Ehkä lyhyempi teksti seuraavalla kerralla?

• vahtoehdot_tunnistettava

Pistä väriä niin saat tatuoinnin.

• 12wee

oon myös 12 v ja uskon sua paljon koska mä tunnen samaa oon tehny tätä jo varmaan 5 kk mut kannattaa hakee apuu tai harkit puhumist kamuil

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7054
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3391
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe