kuinka kertoa tytölle ihastumisesta

auttakaaauttakaa

Eli olen 14v poika ja oon ihastunu yhtee meijän luokan tyttöö..
Ku laitan sille jtn viestii ni se kyl vastaa mut välillä se on sellane etse vaikuttaa siltä että se tykkäis musta ja välillä eei.......mun yks kaveri joka on sen tytönki kaveri ni vihjailee joskus että se tyttö tykkäis musta mut en oikee usko et se oikeesti tyykäis

4

52

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poju16

Viime kesänä olin töissä yhen tytön kanssa ja samalla tutustuttiin toisiimme. Aloin kiinnostua tytöstä ja sekin musta. No työt loppu ja sinne meni likkaki maailmalle ja nyt vaa vituttaa. Siinä tajusin että en ois menettäny yhtää mitää jos oisin tehny alotteen, pelkösin vaan että se naurais mulle, mutta jälkeen päi tuo kuulostaa ny iha helevetin tyhmältä. Miks se naurais siitä että siihe ihastutaan? Eikös kuulostakki hölmöltä? Et menetä siinä yhtään mitään jos kerrot sille!

• auttakaaauttakaa

Ainoo ongelmahan tässä on se että jos meen kertoo sille ni sen jälkee koko meijän koulu tietää siit koska se kertoo yleensä melkein kaiken sen kavereille.... Ja se on vitun ärsyttävää jos kaikki alkaa kyselee tyylii jtn joko on tullu pesää..kyl mä muuten olisin jo menny kertoo sille

• Menet vaan sanoo suoraan sille tytölle ite oon tehny kolmesti kerra onnistunut ja kussut homman kaksiviikkoa myöhemmin

• 345

Ei se sinusta tykkää koha vaa esittää sinullle jotaki. Sitten ku se on sulta munaa vonkaamassa nii tilanne on toinen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5340
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1592
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      231
      1550
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1143
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      302
      1105
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe