Törmäsin netissä tällaiseen blogiin "Elämänpolku helvettiin ja takaisin" joka saa omat murheet tuntumaan aika pieniltä. Suosittelen lukemaan sillon ku tuntuu että maailma kaatuu itellä niskaan. Ei välttämättä menekkään niin huonosti kun luulisi =)
http://omaelamankerta.blogspot.fi/
Tässä on kunnon sisutarina...
5
204
Vastaukset
- surullinen123
Niin surullista.
- äimistynyt
Kyllä
- selvisinkö
No ei helppoa tuollakaan...Mulla myös olisi kanssa aika tarina kerrottavana alusta sakka tähän päivään. Koskee ainakin kahta sukupolvea; minua, lapsuuttani ja äitiäni...omia lapsiani ja entistä avioliittoani, sellaista pakkohoitoa mikä kuuluisi "Karpolla on asiaa" -osastolle ja mitä ei uskoisi Suomessa edes nuorelle tehtävän. Kaikesta selviytyminen tähän päivään. Lopussa kuitenkin ovat silmät avautuneet, että kaikki ihmiset ovat vajavaisia..jotkut on ihan väärässä ammatissa koska eivät yksinkertaisesti ymmärrä. Toisilla se taas on kutsumusammatti. Virkaportaikko ei ole tosiaankaan yksiselitteinen vaan se voi jopa tuhota ahdingossa olevan täysin ja hajoittaa vaikeassa olevan ihmisen täysin palasiksi. Onneksi minua auttoi yksi ihminen kun muut hylkäsi. Ja tämä ihminen oli asianajaja tuomari..sellaisia pitäisi olla enemmän kuin hän on. Menisi kirjan kirjoittamiseksi, mutta nyt ei ole siihen aikaa. Halua senkin edestä :)
- JeesusPelastaa1
Kun turvautuu saatanaan, saa saatanallista kohtelua. Turvautukaa Jumalaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467645
- 334223
- 573715
- 503200
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652581- 562427
- 512388
- 402339
- 162286