Freddy housut

janita73

Onko tietoa saako Freddyjä muualta kuin verrko kaupasta? nimimerk. en halua ostaa ilman sovittamsita

11

4128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikku_panda

Saa kai niitä sovittaa jos ostaa verkkokaupasta. Tosin useammat voi joutua tilaamaan. Oletko löytänyt pääkaupunkiseudulta? Eco leather mallia ei saa edes verkkokaupasta!

• janita73

Joo saahan niitä sovittaa, mut mun pointti oli just se et vois kaupassa sovittaa ja ostaa. En jaksa noita netti kauppoja kun oon muutamat aikoinaan tilannu ja ensin oli pieniä ja sit toisessa taas suuria. Ni sais heti sopivat :)
      En oo käyny Isol kirkol.

• itse_mietiskelen_vielä
      • LthrLoveHki

Tuon linkin 'belfiet' mahtavia, sananmukaisesti syötävän hyvä!!!

• LoveFreddy

Kekäle myy kans Freddyn housuja :)

• JokuVaanKirjoittaa

Joo Body Actionista saa niinku tos blogipostauksessakin sanotaan. Ruoholahdessa vissiin on Helsingissä liike.

• janita73

Kiitos vastauksista!

• Naturellio

En ymmärrä mikä noissa Freddy housuissa kiehtoo, Pitääkö tänä päivänä perse tuoda oikein korostetusti tyrkylle että saisi enemmän huomioo? Ehkä enemmänkin antaa nätisti sanottuna halvan kuvan naisesta. Tietty jos haluaa antaa lutkahtavan kuvan itsestään

• Kaikkijulkisuus

Kyllä, se korostaa kankkuja. Ecoleather mallit saa päät kääntymään.

• Kirppiskävijä

Eilen oli Helsingin Hakaniemessä Hesyn kirppiksellä (Hämeentie 2 B) paljon eri kokoisia, mallisia ja värisiä Freddyjä. Hinta 5 €!!! Suurimmassa osassa laput kiinni. Eli ovat ilmeisesti tulleet lahjoituksena suomalaiselta jälleenmyyjältä. Kipin kapin kirppikselle!

• Anonyymi

JA jos tuommoiset housut laittaa jalkaan ja vielä korkokengät kuten noissa kuviss On niin persehän nousee todella korkealle!
        Liekö tuo sitten tarkoituksellsita kun jo pelkillä korkokengilläkin tuo tehdään vai siksikö kuvissa on että ihmiset saa väärä kuvan eikä housut juurikaan nosta paljoakaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4504
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3635
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2397
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2101
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1994
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1668
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1487
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe