Mistä saa Suzun varaosia? Laakkonen vai joku muu?
Mistä Suzukin osia?
14
123
Vastaukset
- Pistepuuttuu
Mihin tarvitset "osia" ehjää ei kannata "korjata"
- moposportista
Moposportista tilasin juuri tehoputken. Se on hyvä paikka
- umpijuoppo
Kuinka hyvä paikka se tehoputki on? Onko parempi, kuin hammaspaikka tai renkaan paikka?
- SX1200
Tuskin mistään saa, vaan pitää ostaa. Googleta perämoottori- ja prätkäliikkeet ja kysäse niistä?
- Netscape
Mitähän sanontaa käytettäisiin jos Altavista olisi säilynyt pääasiallisena hakukoneena...
- Mulkkujamppa
Netscape kirjoitti:
Mitähän sanontaa käytettäisiin jos Altavista olisi säilynyt pääasiallisena hakukoneena...
Hattu on päässia, sitä ei tarvii koneella hakea.Altavista on ylävistan alspuoli.
- hattueiole
Vittu on pääasia kaikille muille paitsi homoille...
- NorttiEnska
hattueiole kirjoitti:
Vittu on pääasia kaikille muille paitsi homoille...
Siis vaimollesikin on vittu pääasis? Jätkä on lespon kanssa avios. Muijas on lisäksi ruma ja lihava.
- hattueiole
NorttiEnska kirjoitti:
Siis vaimollesikin on vittu pääasis? Jätkä on lespon kanssa avios. Muijas on lisäksi ruma ja lihava.
Totta. Itse huutelen ventovieraillekkin, että "vedä vittu päähäsi, niin saat karvakauluksen" Silloinhan niiläkin on sitten vittu pääasia.
- Sutsuki
Mitä osaa pitäisi googlata. Mikä google?
- Pedumölli
Ai mitä osaa pitää googlata? No ainakin tuo pitää googlata osaa tanssia ja laulaa sekä kävellä.
- gjhgjkjkjhkjhjk
Ebaylta. Merkkiliikkeestäkin tilaamalla mutta toimittavat ne soutuveneellä japanista niin aikaa kuluu viikkokausia.
- kasvatelkaamunakarvoja
Kiitos asiallisista vastauksista ja terveisiä mikkihiirikerhoon.
- Viftikuski
Vedä tumppuun mölli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748