Joo, maaliskuun 1 päivä on muutto, ja siihen se kiva Järvenpäässä loppuukin kun minulla on yksi pieni viikottainen pahe/tapa. Joka perjantai minun on pakko vetää kunnolla turpaan jotakuta mulkun näköstä jätkää, ja niitähän sielä riittää. Koskaan en ole itse ollut saavana osapuolena, kyllä se persnaama on aina jäänyt pötkölleen. Että pianhan me nähdään siellä, katotaan onko sielä yhtään vastusta.
Muutan Järvenpäähän.
5
187
Vastaukset
- Allu-Muhis
Järvenpään naapurissa on Kellokosken sairaala. Siellä voivat kaltaisesi vähämieliset saada apua vaivoihisi.
- OHHhhh
Ihana lady..
Nautin sunnattomasti saavani kunnolla turpaan.
Voisitkohan riiputtaa minua munista vaikka kattotuulettimessa? - Mikseiainavoiolla
NO NIIN, he he. 4.3 oli perjantai, ja 11.3. Meinaatko vielä 18.3 olla kuntamme asukas vai oletko jo siihen mennessä saanut tarpeeksesi ja löytänyt sitä VASTUSTA.
- ertwerc
Joo, muutin takaisin Vantaalle kun en tiennyt että sielä potkitaan munille ja päähän. Mut ei siinä mitään, kivaa oli asua muutama viikko, sain turpaani vain 4 kertaa, että ei niin kauheen montaa kertaa, asuin sielä sentään melkein 4 viikkoa.
- hiljaakovvoo
No hyvä, että löysit rauhallisen kunnan, jossa voi pötköttää ilman murheita. Tämä Järvenpää onkin hulluja täynnä. Tiedä, minkälaiseen örkkiin törmää vaikka keskellä päivää kun Jannella lampsii. Koko ajan pitää pälyillä ympärilleen, ettei kukaan pääse yllättämään takaapäin. Mutta kaiken karmeuden vastapainona täällä on myös ihan hyviä tyyppejä, joiden kanssa voi vaihtaa kuulumisia, ja keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä. Tosin se sisäänajovaihe voi kestää helposti kymmenen vuotta, mutta sitten pikkukaupunkilaisuus alkaa vähitellen tuntua luonnolliselta olotilalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717