Olen työkyvyttömyyseläkkeellä, rahakas, komea mies, joka tekee helppoa rahaa, mutta ei voi tienata liikaa, ettei eläke mene enkä jaksakaan tienata paljoa rahaa, koska hermosto alkaa väsyä ja ite pidän ns helposta rahasta.
Entä jos menisin maatilalle, sillä tykkään eläimistä??
Tulisko siitä yhtään mitään?
Ei taitaisi hommat oikein luistaa hmm.
En osaa sanoa.
Olen rehellinen aspergeria poteva 33-vuotias mies.
Horoskoopiltani härkä(mun syntymämerkki), joka nauttii eri aistinautinnoista ja esim sänkyhommissa oisin kiihkeä ja hyvä ruoka maittaa.
Luonteeni on yltiörehellinen, avoin, kaksijakoinen eli mun luonteessa on sitä kaksosmaisuutta(kappas kaksonen on mun merkuriusmerkki) eli kolikollahan on kaksi puolta ja esim voin kertoa, että olen hyväntuulinen ja kiltti, mutta halutessani voin olla kylmätunteinen ja teräväkielinen, jos näen siihen aihetta, jos esim joku kiusaa mua, mutta odottaisin puolisoltani sitä, että hän ei oo kovin kiusaavaa ihmissorttia.
Arvostan rauhallista elämää ja mieluiten ei kovin viinaksien käyttöä, mut vähän kohtuudella ihan jees.
Arvostan kauneutta myös ja hyvä luonne.
Älykkyys on tietenki plussaa.
Itsepäisyys on hyvä asia, mutta vain tietyissä asioissa, sillä en ite ymmärrä itsepäisyyttä ihan joka asiassa.
Itsepäinen oman tien valinta elämässä on ok asia mielestäni eli en halua, että mua määrätänä jostain taholta, mutta jos emäntä käskisi siivota, niin alkaisin siivoamaan.
En ihan silti oo pomotyyppiäkään.
Olen hiljainen tyyppi useimmiten, mut halutessani oikee papupata /puhelias.
Riippuu ehkä seurasta, mut useimmiten hiljainen ja varautunut.
Hahaa minä menisin ohjelmaan ja kuulkaas nyt!
MrJuha82outolintu
3
185
Vastaukset
- MrJuha82outolintu
Siis oikeasti en aio mennä, mutta haluisin kuulla teidän mielipiteitänne.
=)- sdfghijokpl
Sinulle pitäisi perustaa ihan oma ohjelmaformaatti: Asperger-tositv. Komediasta menisi.
- MrJuha82outolintu
sdfghijokpl kirjoitti:
Sinulle pitäisi perustaa ihan oma ohjelmaformaatti: Asperger-tositv. Komediasta menisi.
Joo =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168095Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne976309Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743651Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382346- 662260
- 392153
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222136Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962004- 831867
- 481575