Uimahallissa

Naapurustosta

Onko siellä ollut mitään ongelmia ?

10

219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uimaari

Tatkoitatko ylipukeutuneita uimareita jotka vaatii yksinoikeutta halliin uintinsa ajaksi?

• qurpitsa

Kiinnostais kans tietää. Oon kangasalta ja täälä on vesi saastunutta, vois tulla vieraileen, mikäli tilat ok.

• uimahalliahdistelijamamu

Jösseltä hilpeä biisi, YOUTUBE: Uima allah riemua.

• hirveethimot

PAKOLAINEN RAISKASI 10-VUOTIAAN POJAN UIMAHALLISSA

Irakista viime syyskuussa Itävaltaan tullut raiskaaja puolusteli tekoaan:

¨Se oli seksuaalinen hätätilanne.¨ Mies antoi ymmärtää olleensa niin puutteessa, että oli pakko saada seksiä ja siksi raiskasi pojan.

Hän veti pojan väkisin pukukoppiin ja raiskasi hänet. Poika yritti huutaa apua, mutta kukaan ei kuullut häntä.

Hyökkäyksen jälkeen mies viihdytti itseään hyppimällä 3 metrin ponnahduslaudalta useita kertoja. Tällä välin itkevä poika meni valvojan luokse ja kertoi mitä oli tapahtunut. Poliisit kutsuttiin välittömästi ja mies pidätettiin paikan päällä. Vakavia vammoja saanut poika vietiin sairaalaan.

Mies selitti, että hänen piti tyydyttää itsensä pojan avulla koska ei ollut saanut seksiä 4 kuukauteen. ¨En kyennyt kestämään seksittömyyttä koska minulla on ylimääräistä seksuaalista energiaa.¨

Hän lisäsi: ¨Se oli suuri virhe¨ ja hän oli ymmärtänyt että se vahingoittaisi poikaa.

• tuuli.ikonen.google
        hirveethimot kirjoitti:

PAKOLAINEN RAISKASI 10-VUOTIAAN POJAN UIMAHALLISSA

Irakista viime syyskuussa Itävaltaan tullut raiskaaja puolusteli tekoaan:

¨Se oli seksuaalinen hätätilanne.¨ Mies antoi ymmärtää olleensa niin puutteessa, että oli pakko saada seksiä ja siksi raiskasi pojan.

Hän veti pojan väkisin pukukoppiin ja raiskasi hänet. Poika yritti huutaa apua, mutta kukaan ei kuullut häntä.

Hyökkäyksen jälkeen mies viihdytti itseään hyppimällä 3 metrin ponnahduslaudalta useita kertoja. Tällä välin itkevä poika meni valvojan luokse ja kertoi mitä oli tapahtunut. Poliisit kutsuttiin välittömästi ja mies pidätettiin paikan päällä. Vakavia vammoja saanut poika vietiin sairaalaan.

Mies selitti, että hänen piti tyydyttää itsensä pojan avulla koska ei ollut saanut seksiä 4 kuukauteen. ¨En kyennyt kestämään seksittömyyttä koska minulla on ylimääräistä seksuaalista energiaa.¨

Hän lisäsi: ¨Se oli suuri virhe¨ ja hän oli ymmärtänyt että se vahingoittaisi poikaa.

Muistakaa suvaita raiskarimamuja.

• 6tuumainen5putkeen

Viime lauantaina oli miesten puolen vessassa ranteenpaksuinen krapulajööti vetämättä killumassa pöntössä. Oli jättäjästään tullut kerrankin jotain suurta.

• Palveluajossaisi

Ei muutakuin vastaanotossa/kahviossa oleva henkilö ei kyllä ole mikään asiakaspalvelun osaaja..

• ottomaahinen

Yleensä olen pois lähties kusassu altaaseen,ihan vaan piruuttani ja naureskellut saunassa

• jokaviikkouimahallissa

Kiws tietää. Mikähän allas?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7422
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2366
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43