Ruotsia, suomea ja englantia sujuvasti puhuva 20 vuotias opiskelija etsii perhettä kesäksi 2016. Opiskelen ensimmäistä vuotta kätilöksi ja kiinnostaisi todellakin lähteä vuodeksi, mutta koska minulla on opinnot kesken se käy tällä hetkellä hankalaksi kun olin jo vuoden vaihdossa USA:ssa. Kaipaan kuitenkin todella paljon ulkomaille lähteminen ja siellä asuminen. Äidinkieleni on ruotsi ja olen lapsiystävällinen, olen vahtinut 6 ja 8 vuotiasta puolitoista vuotta ja ollut sijaisena päiväkodissa 2-4-vuotiaiden parissa. Olen reipas, ja valmis auttamaan muissa kotihommissa myös. Pääsisin tulemaan toukokuun puolessa välissä ja jäädä elokuun puoleen väliin-loppuun.
Jos kiinnostusta löytyy, lähetä viestiä sähköpostiosoitteeni:
petra.zarbock@yahoo.com :)
Au pair kesäksi
Petrza
2
122
Vastaukset
- Petrza
Ainiin! Minulla on alkeet saksan ja espanjan kielissä, joten maat missä nämä kielet tulee käyttöön kiinnostaa erityisen paljon!
/Petra- KrisseKat
Hei Petra,
Laitoin sinulle sähköpostia. Etsimme AU pairia kesäksi kahdelle pojalle Itävaltaan.
Terveisin,
Krisse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296