Nuo pienet kopperot. TUULILASI 82 : hyvä suuntavakavuus kulkee suoraa , tarkka ohjaus. TM 85 : ei kulje suoraa hyppii ylös ja sivulle , epätarkka ohjaus. Mistä moinen ero ?. Vaatimuksista kiinni ?. Onko kokemuksia näistä kellään ?.
80 - luvun sj maasturit
3
129
Vastaukset
- Suzukisti_
S Cross 2014, epätarkka ohjaus, ei kulje suoraa.... Eipä ole sitten mikään muuttunut vuoden 1985 jälkeen Suzukilla. Sj:stä mulla ei kokemusta, mutta S Crossista on.
- säädöt.pielessä
Tuulilasille sattunut paremmin säädöissään ollut auto? Kenties Teknarin koeajoauto ollut jo maastossa rääkätty ja ohjauskulmat pielessä tms.?
- HistorianElävöittäjä
Niin. Saatat olla oikeassa. Varsinkin kun kysymyksessä ihan uusi auto niin muut tekniset viat voinee sulkea pois. Ajeltu maastossa päin kiviä ja ohjauskulmat pielessä. Toisena tekijänä ehkä niuho testaaja joka tottunut vain mukaviin autoihin. Hänelle se sitten oli kauhea. Joku kuorma auton kuljettaja kenties olisi pitänyt autoa täysin ok ajettavana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748