Olen kohta 15vuotta vanha ja salibandy maalivahtina haluisin aloittaa harrastuksen. Asun salon alueella olisiko olemassa mitään seuraa lähistöllä jossa tarvitaan maalivahtia?
Voisiko aloittaa maalivahtina vielä 15 vuotiaana
3
205
Vastaukset
- Salibandymaalivahti
Kyllä pystyy, tosin en usko että C tai B junnuihin kannattaa lähtee. Lähe johonki vitos divariin kolmos mokeks niin saat harjotusta ja saatat päästä pelaan. Ite alotin 18 vuotiaana kutosessa Tampereella ja hyvin meni.
- VanhakinKoiraOppiiUutta
itse aloitin kolmekymppisenä, hyvin olen pärjännyt divarissa
- 15-vuotias
En usko että ainakaan missään semikovassa jengissä saisit peliaikaa. Mee johonki kerhoon tai johonki ei niin tasokkaajengiin nii saatat päästä 2 tai 3 veskaks. Mutta koko asiaa vaikeuttaa selkeästi se että jos sulla ei oo yhtään kokemusta. kai ymmärrät että ihan heti et pääse kyllä pelaamaan, ellei valmentajat säälistä anna. toiset on reenannu puolet elämästään ja sinä pari kertaa, tasoero on huimaavan suuri. Lisäksi jos pääset kokemattomana pelaamaan johonki peliin niin se on varmaa että joukkue ottaa sunt silmätikukseen, varsinkin jo häviitte sinun ollessaan maalissa jotain 14-7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117315Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705731- 954974
- 524225
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494066- 2233966
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283718- 423505
- 542919
- 422447