Löytyykö Jeffree Starin velour liquid huulipunia suomesta? Oon kuullut niistä niin paljon hyvää ja haluaisin kokeilla ainakin I'm nude-väriä, mutta nettisivulta tilatessa hinnaksi tulee 30e, joten mietin myydäänkö niitä jossain kaupassa suomessa?
Jeffree Star VELOUR LIQUID LIPSTICK-huulipunat
5
563
Vastaukset
- tullitulli
Ei saa muualta kuin Jeffreen omalta nettisivustolta. Sieltä kyllä voi tilata, mutta tulee varautua siihen että paketti jää tulliin ja siitä tulee tullimaksu!!
- paskapuhetta
Löytyy myös beautybaysta, saa paljon halvemmalla ilman postikuluja, mitä jeffreen sivuilta. suomesta saa vain oletkaunis.fi sivulta. olen itse tilannut molemmilta sivuilta ja on täysin samanlaisia, hyvä laatuisia!!
- FuckJeffree
Ei todellakaan kannata tukea jeffreetä ostamalla sen meikkejä jotka eivät edes ole mitään ihmeellisiä. Hän on todella ilkeä ihminen ja kiusaaja. Youtubesta löytyy videoita ja netistä kirjoituksia kys. tyypistä jos ette ole tietoisia ja teitä kiinnostaa millaiselle ihmiselle rahanne menevät.
En tarkoita loukata tällä ketään, tuhlaatte rahanne mihin haluatte, ilmoitin vain.- hyhhyhhyi
Olen samaa mieltä!! Tää tyyppi ei oo mun tai kenenkään rahojen arvonen. Oon muutenki kuullut että nää liquid huulipunat haisee kissan kuselta :D en edes kokeilis vaikka ilmaseks saisin
- Makeupguru
Suosittelen tilata beautybaysta. Saa ilmaisen toimituksen jos ostaa 18 eurolla, ja ei tule tulleja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427095
- 323978
- 513422
- 412978
- 172746
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472147- 422102