Onko hyvä talo.
Niinivirta
12
631
Vastaukset
- Minä-Tiedän
EI OLE HYVÄ TALO
- romanit
kaajo vedä käteesi.
- Virta-
- rakennusinsinööri
varma perustainen tiilitalo öljylämmityksellä.
- Turhan_Kyseliä
Ookko taloo ostamassa, kun kyselet?
- Niilivirta-Cruises
Niilinvirtaan pantiin pieni jeesuslapsi pärekorissa seilaamaan.
- YlessivistysNolla
Yrititkö olla kovinkin nokkela ja hauska? Jos yleissivistys on tuolla tasolla niin en suosittele jatkamaan.
Niilin rantakaislikkoon laitettiin Mooses josta hänet löysi Faaraon tytär joka adoptoi hänet ja antoi nimeksi Mooses. Kaislakori ei ajelihtunut mihinkään. Mitä sitten tapahtui onkin toinen juttu.
- ihmetteleee
ihahanko totta voisko niini virralla olla omaan taloon varaa?
- uteleva
Mitähän niinivirtaa tarkoitit
- K.Kuski.-
On hyvä!
- eksniinvirta
on hyvä talo...jos itse oot tekevä ja rehellinen...itse niinivirral ollut 23 vuotta enkä vieläkäään ole löytänyt moitittavaa...vaativat runsaasti työtä mutta maksavat myös siitä tosi kiva työpaikka ollut..ja kaikesta pystyy heidän kanssa sopimaan...lomat sun muut...
- lipilipilii
Perseennuojlija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311