Missäs tämä uutisoitu pohjaveden pilaaminen maata läjittämällä on tapahtunut? Ja kuka oli urakoitsija?
Ympäristörikos?
23
2585
Vastaukset
- KUKATIETÄÄ_
OnKO TIETOA MISSÄ TÄMÄ VALTAVA RIKOS ON TAPAHTUNUT, LINNAAN NÄMÄ HEITTIÖT JA KOVA LASKU
- itikan
Eihän tämmöisestä rikoksesta voi nimiä julkaista, sillä se olis liian suuri rangaistus näin mitättömästä rikoksesta.Täähän on kuin itikan kakka itämeressä.
- kertokaa_
minäkin haluan tietää kuka tämä ympäristörikollinen on ja missä paikka
- täyttö
onhan tuolla isosuon natura alueen ja vanhan klaukan tulevan kaava alueen välissä usean hehtaarin kaatopaikka ollut vuosia ,se ei tunnu kiinnostavan ketään .
käyppä vaikka katsomassa n, 2km klaukkalan keskustasta lepsämäntietä ja hevostallien jälkeen jyrkästi vasempaa peltotietä suon laitaan - kukaskertootutklitaan
Onko se maajusssintekema eli asuja siinä vieressä
- tuutkintavireille
kyrpäjussit siitä ajaneet vuosia paskoja sinne
- täyttö
tais olla joku vantaalainen yrittäjä ei ole mitään maatalous jätettä
- Urakoitsijako
Tässä paikka: https://www.google.fi/maps/place/01900 Nurmijärvi/@60.5069327,24.8429376,236m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x468de3242fb4cc0b:0x400b551554bb990
- arvaavapaska
arvaus: TM (?)
- Ranesähkömies
Valkosen kuorma-auton jossa on sininen raita hytissä minä olen nähnyt ainakin tontilta pari kertaa tulevan. Samalla värityksellä olen nähnyt muuallakin autoja
- Pesäpallojoukkue
Onhan tuo sellainen temppu, että tekijöitä täytyy hieman "muistaa" yllätyksen merkeissä.
- eihyväveli
Ei mikään pieni rikos
Tekijät vastuuseen ettei paikkakuntalaiset joudu maksamaan ja mielemään.
Vaikutus veteen näkyy vuosien saatossa- Hiemanhidas
Älkää nyt hyvät ihmiset mitään riitaa, aina on tultu toimeen. Pittää elää sovussa kaikkien kanssa. Sukulaisiahan me kaikki täällä ollaan. Voi hyvä jumala mitä nyt tehdään.
- lusinut
kivitaloon koko porukka.
- Myllerkoulu
Kuka sinne oikeen ajo sitten?
- Ranesähkömies
Jokos sitä paskakasaa on alettu siivoomaan pois?
- Kallekukkura
Ei oo yhtään mitään tapahtunu....
- Peikko81
Kävin viikonloppuna katsomassa niin liki kokonaan on siivottu
- ähtäriin
Peikko81 kirjoitti:
Kävin viikonloppuna katsomassa niin liki kokonaan on siivottu
JUTILAN hommii ja ukko häipy ähtäriin
- Anonyymi
ähtäriin kirjoitti:
JUTILAN hommii ja ukko häipy ähtäriin
Saatana.6 kk ehdollista.ja minä ajan moottoripyörällä kyttiä karkuun ja saan 2 vuotta ehdollista.kyllä taas laki on niin kuin se tulkitaan
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000