Heippa, etsimme au Au Pairia Dubliniin Irlantilais-Suomalaiseen perheeseen hoitamaan 3 poikaa, 10, 8 ja 6 vuotiaat. Pojat rakastavat jalkapalloa ja kaikenlaista aktiviteettia esim. leipomista, askartelua, näyttelemistä sekä musiikkia, kaikki pojat soittavat pianoa. Asumme lähellä Dublinin keskustaa ja meillä on ollut jo monta au pairia jotka kertovat mielellään kokemuksesta. Haemme ensisijaisesti pitempiaikaista au pairia (6kk ) mutta tarvittaessa lyhyempikin aika sopii. Jos olet menossa pääsykokeisiin keväällä mutta suunnittelet välivuoden pitoa, autamme järjestelyissä. Ajokorttia ei tarvita. Jos kiinnostuit, lähetä hakemus tiinariikka@gmail.com. Tervetuloa Dubliniin! :)
Au Pair Dubliniin maalis / huhtikuulta
TiinaAsikainen
4
153
Vastaukset
- Noorajuliam
Moi, laitoin sulle sähköpostia :)
- jansku94
hei, ei varsinaisesti liity asiaan mutta olen itse au pairina lähellä Dublinia enkä ole tavannut ketään suomalaista au pairia täällä joten ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa tavata :D
- kiinnostavat
Olen kiinnostunut paikasta, olen laittanut sinulle sähköpostia
- ruusunnuppu21
Onko, au pair jo löytynyt ? jos ei niin laita sähköpostia, vientsu@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296