Eläkeläisten Hyvinvointipuolue EHP. Kiinnostaako?

antti_s_haapakoski

Olen suunnitellut puoluetta, joka hyväksyisi jäsenikseen vain eläkkeellä olevia tai eläkkeellä olleita. Puolue pitäisi ääntä eläkeläisille tärkeistä asioista.
_____

Koska puolue on eläkeläisten etua ajava järjestö, tulee toiminta olemaan hyvin jakautunutta. On olemassa mielenterveyden vuoksi eläkkeelle jääneitä, fyysisten vaivojen vuoksi eläkkeelle jääneitä, vanhenemisen vuoksi eläkkeelle jääneitä. Lisäksi on myös niitä, jotka ovat olleet jostain syystä eläkkeellä ja ovat päässeet takaisin työelämään. Eläkeläisten Hyvinvointipuolue olisi myös eläkkeeltä työelämään palanneiden puolue, koska nämä ihmiset voivat tuoda esille työelämään palaamiseen liittyviä ongelmia.
_____

Puolue pyrkii kiinnittämään huomiota raha-asioihin, lääkeasioihin, apuvälineisiin ja kaikkiin niihin asioihin jotka eläkeläisiä askarruttavat. Me emme kumartele asiantuntijoita, me kumarramme kokemusasiantuntijoita.
_____

Puolue ei pyri tosissaan eduskuntaan, vaan sen sijaan puolue on tosissaan eläkeläisen asialla.
_____

Itse olen 31-vuotias. Olen ollut kuntoutustuella paranoidisen skitsofrenian vuoksi. Siirryin pois kuntoutustuelta alkuvuodesta 2014. Olen ollut tuon jälkeen työelämässä suurimman osan ajasta. Viimeisen puolen vuoden ajan olen ollut tauotta kokopäivätyössä. Ammattini on laitoshuoltaja.
_____

2

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heppamiestt

Mieluummin kannattaa perustaa EHP, eli Eläinten Hyvinvointi Puolue.

• Tino_18v

Kyllä olisi hyvä että joku ajaisi meidän etuja saisi edes maltillisia korotuksia muuten niin pieneen eläkkeeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7555
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40