jakani on teille levällään. Kiihotun kun ajattelen teitä missä ikinä olettekin vastailkaa kukin omalla tavllanne.
Pilluni on kostee märkä...
10
289
Vastaukset
Haluan että levität jalkasi niin auki levälleen kuin vaan pystyt ja sitten asetun jalkojesi väliin... painan himokkaasti huuleni vasten häpyhuuliasi ja alan suutelemaan ja nuolemaan pilluasi intohimoisesti.
- Kari9
Tulen luoksesi ja survaisen sisääsi kylmän, lasisen sauvan. Runkkaan sinua sillä samalla, kun painelen klitoristasi taitavilla sormillani. Rukoilet minua vaihtamaan sauvan komeaan seisokkiini.
http://www.rosawilly.fi/product/hieromasauvat/fifty-shades-of-grey-lasinen-hieromasauva/- kopoma-d
no just jätkät taas siellä levittelevät kiihotutteko perverssit
- jypöttää
kopoma-d kirjoitti:
no just jätkät taas siellä levittelevät kiihotutteko perverssit
JÄTKÄT KIIHOTUTTEKO
- Urosmustabgi
Täällä uros mustangi.Olen kaivannut Sinua pitkään.Kirjoitin toiselle palstalle,mutta et ole käynyt siellä.Toivoisi,että Sinä Afrikan savannien naarasleijona tulisit ratsastamaan minulla.
- kopoma-d
jätkä painu vit....... pää edeellä
- kiihotutko
jätkä toi ei mee läpi liian selvää
- kopoma-d
toista se on täällä kiimanennainen istuu kahareisin sylissäni jorma syvällä jossakin siitä hän nai mua kuin mielipuoli"joskus näinkinpäin nainen naipi"
- korvantaustasiko
on jätkä märkänä ku yrität tollasta
- Okssaa
Kyllä on laadukasta keskustelua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih475907Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6132358Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591058- 771033
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778