Olen ammattikoulun opiskelija. Tässä opiskelen rakennussuunnittelua ja konesuunnittelua, mutta konesuunnittelun opiskelu on vain kerran viikossa, ja muut on rakennustekniikan liittyvät aineet, eli rakennussuunnittelu, LVI ja sähkösuunnittelu. Rehellisesti, en halua käydä koulussa. Laittaisin hakemuksen ammattikorkeakouluun tänä keväänä, mutta kieli on suurin ongelma eli on mahdollista, ettei onnistu.
Siksi kysyin opettajalta saanko vaihtaa laboratorioalaan. Kyllä jos tilaa on, voin muuttaa sinne. Ei ole kaukana tästä, ja työllisuusaste myös on ihan samanlaisia. Mutta huomasin, että opiskellaan biologia siellä. Olen kiinnostunut fysiikasta ja kemiasta, mutta ei biologista.
En tiedä mitä tekisin, saisinko neuvoja tässä?
Tarvitsen neuvoa - TESU vai laboratorio
2
101
Vastaukset
- Yrittänyttäeilaiteta
Pane hakemukset vetämään ja menet sinne mihin tärppää.
- Yrittänyttäeilaiteta
Panet hakemukset vetämään ja menet sinne mihin tärppää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758