Alexander Stubb
@alexstubb
Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta.
Kysymykseni kuuluukin että: miltä tämä kommentti tuntuu matun raiskauksen uhrista?
Monikulttuurisuus on rikkaus, ei mulla vittu muuta. Ole vaan matun raiskaama, ei kiinnosta, suomalaisetkin raiskaa, ei mulla muuta.
Monikulttuurisuus on vaan rikkaus. Piste. Musta on mustaa ja valkoinen valkoista, mitään välimuotoja EI OLE!!! alexstubb@alexstub@@@@@tweetkoitaymmärtää@@@alexstubmonikulttuurisuusruleshalooooootweeeeetihanaatweet
Anteeksi jos jostain tuntuu että jotenkin nautiskelen ja hekumoin asialla....minua vaan suomeksi sanottuna vituttaa...
Jos olet oikeasti sodan jaloista päässyt turvaan rauhalliseen Suomen maahan niin ei sitä ihan ensimmäiseksi tule mieleen tuhota jonkun toisen elämää!!
Suomalaisia vitun raiskaajia täällä riittää muutenkin ja tuomiot on useinkin naurettavia ehdollisiapäänsilittelytuomioita, älä nyt enää raiskaa jookos..
Laittakaa nyt jo "rajat kiinni" Tuodaan vaikka finnairin koneilla oikeasti apua tarvitsevia ihmisiä tänne ja autetaan heitä uuteen elämään.
Kiitos ja anteeksi. eimullamuutatweet
Miltä tuntuu raiskatusta?
7
327
Vastaukset
- sorijengisori
Se on nykyään Valexander Stubb eikä Alexander. Keksin rikkauden omasta päästäni, sori.
- MuslimejaLisää
Stuppi haluaa taas lisää muslimeja Suomeen.Ja mitä luulette,kenen pöydästä otetaan,jotta HerraKansalla on hyvä olla??
- Anonyymi
hyssss ei saa huolehtia omista kansalaisista!
- Anonyymi
Stubb maksaa medialle joka vääristelee gallubit hänelle mieleisekseen. Älkää menkö Stubbin harhaan vaan lukekaa totuus mm näistä referensseistä. Kuusi vuotta on epävakaalle pätkätoiden miehelle liian pitkä aika
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/aleksander-stubb-ja-todellisuus.2650289/ - Anonyymi
Tohtori Stubiido,entinen Demari, tyhmempi kuin Vasemman jalan saapas. Piste . Oikea ÄÄLIÖ.
- Anonyymi
Kysyppä ennemmin lestoilta
- Anonyymi
Jäikö sinulla mt-lääkkeet ottamatta, vai oletko edes päässyt Pohteen jonossa mt-hoitoon?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447306
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492269- 512265
- 372258
- 432238
- 162226