Päivän selväähän nyt on jo se , että ISIS toimii saudien ja ottomaani suurvaltaa haikailevan Turkin suojeluksessa.
Molemmat maat käyttävät kaiken USA sotakalustonsa isiliä vastaan taistelevia kansoja vastaan.
Kurdien ja Jemenin huthi heimon kansanmurhasta ei länsimedia hiiskahdakkaan. Vaikka nämä urheat kansat taistelevat horror terrorismia vastaan face to face.
Putin on ainoa toivo kurdeille, eli heidän kansanmurhan estämiseksi, mut valitettavasti länsi on niin veloissaan saudi nepotisteille, ettei huthi kansan kuolemaa voi estää.
Media vaan propagandoi jotain pseudo uutista aina vaan venäjän vaarallisuudesta?
Tietoista harhautusta todellisen rikoksen ihmiskuntaa vastaan peittelystä, johon jokainen suomen ministeri on sitoutunut.
Takaan että Soini ja muut ei pääse irti tästä vastuusta edes kuolinvuoteellaan.
Venäjä vs. ISIL/ Turkki
2
70
Vastaukset
Olen samaa mieltä ja historian valossa jälleen on aika.
Turkki pelaa uskonnolliseen pussiinsa, mikä on todela sääli, koska siitä oli jo ennen erdogania kehittymässä yhteiskuntaan viittaava järjestelmä. Säälin kurdeja ja ihmettelen miksi niin suurelle kansale ei voi antaa omaa valtiotaan, vaan taistellaan loputonta taistelua, mitä turkki ei tule voittamaan.
Saamme 15-vuoden sisällä jälleen uuden kunnon teurastuksen. toivottavasti venäjä on euroopan puolella, koska tarvitsemme heitä. Ainoa kansa tällåä hetkellä joka pitää puoliaan laitonta maahantunkeutumista vastaan, josta on tuloksena euroopan radikalisoituminen, hajoaminen, sisällissodat ja uskonsodat. kolmatta odotellessa.- okkigaam
.
Churchill:
¨Yksittäisillä muslimeilla voi olla hyviä ominaisuuksia, mutta uskonnon vaikutus lamaannuttaa sosiaalisen kehityksen niiltä jotka seuraavat islamia. Sen voimakkaampaa taannuttavaa voimaa ei maailmassa ole. Ei vielä lähelläkään tuhoutumista, muhamettilaisuus on sotaisa ja käännytystyötä tekevä uskonto. Se on myös jo levinnyt läpi Keski-Afrikan, tuottaen pelottavia sotureita joka askeleellaan. Jos kristinusko ei olisi suojassa tieteen vahvoilla käsivarsilla, jota vastaan se itse turhaan taisteli, modernin Euroopan sivilisaatio saattaisi tuhoutua, kuten tuhoutui muinaisen Rooman sivilisaatio.¨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717