Heippa! Ongelmana huawain honorin kanssa on ollut se, etten ole löytänyt asetuksista kohtaa, jolla saisin oman numeroni näkymään vastaanottajalle, kun soitan. Mistähän tällainen kohta löytyy?
Honor 7 - oman numeron näyttö
17
18172
Vastaukset
- Näinsemenee
Avaat sen soittovalikon (mistä numeron voi kirjoittaa) ja painat sieltä valinnat. Sieltä löytyy puheluasetukset.
- Mikäköhän
Tuonne asti pääsin, mutta mikä kohta on se oikea
- tarkkakohtalöytyy
Mikäköhän kirjoitti:
Tuonne asti pääsin, mutta mikä kohta on se oikea
Sieltä se löytyy ennenpitkään kunhan vain etsii
- Emmävaatiiä
Häh
- Anonyymi
toimi tuo!! se mihin numerot näppäillään- lisäasetukset- soittajan tunnus-näytä numero
- Nyt_toimii
Terve. Mulla on itsellänikin ollut sama ongelma ja nyt sain vihdoin ratkaistua sen. Kun menet numerovalitsimeen paina vihreän luurin vasemmalla olevaa kolmea viivaa, valitse asetukset, valitse lisäasetukset, ja sieltä soittajan tunnus, valitse soittajan tunnuksesta Näytä numero ja pitäis alkaa numeron sitten normaalisti puhelun vastaanottajalla taas soittajan numero näkyä.
- toimiise
Samaan ongelmaan törmäsin omassa puhelimessa. Kiitos hyvistä vinkeistä.
- mä-itse-ilon-tekijä
Sama täällä- kiitos vinkistä :).
- Elinal
Minä en saa tuolla tyylil näkymään, vaikka käynnistin puhelimenkin uudelleen, mussä vika?
- IrmaV
Oletko varma että katsoit oikeasti sim-kortista? Minä ainakin valitsin ensin toisen, joka ei ole käynnissä, eikä avannut...
- omituistaa
Meinaatko soitella itsellesi?
- ratkaisu_ongelmaan
honor litessä ainakin löytyy kun painaa vihreää luuria päänäytöllä -> kolme viivaa alakulmassa -> asetukset -> lisäasetukset -> soittajan tunnus. :)
- Asiantuntija11
Pistäkää numero yhdistelmä #31# tai *31# siihen kohtaa mihin voi lisätä uuden numeron ja soittakaa niin se vaihtaa numeron yksityiseksi tai näkyväksi.
- Asiantuntija11
Pitäis toimia kaikkien puhelinten kaikissa malleissa jos puhelin on kosketusnäyttö
- henskelimies6
Tuo numeron näkyminen voi olla estettynä operaattorilla..ja silloin se ei näy soitettaessa puhelun vastaanottajalla, vaikka kuinka pitäisi puhelinasetusten mukaan näkyä jos on esim: elisan liittymä, niin omaelisassa käy muuttamassa numeron näkyväksi..ja sitten tarkistaa että puhelinasetuksissa myös sama valinta että näkyy, niin sitten toimii !
yleensä operaattorivalinnat siis ohittaa puhelinvalinnat - jippiiii
Miten saan tallenetuksi uusia puhelinnumeroita Honor 7. En saa, en millään. Muuten puhelin tuntuu hyvältä.kuka voisi auttaa?
- minätäältä
Ne saa näkyviin kun menee yhteystiedot, valikko, näytä asetukset ja laittaa täpin kaikki yhteystiedot niin tulee kaikki lisätyt ym näkyviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088