eli 2 kaksikymppistä menossa Samoksen Vathiin, mitä baareja/clubeja löytyy vai löytyykö ollenkaan? :) elokuun alussa matka varattu. mitä muita nähtävyyksiä löytyy?
Samos, Vathi
2
300
Vastaukset
- samoksellaollut
Tästä on aikaa, kun olin, mutta kokeillaan :) Muutama hassu klubi oli meren lähellä. Emme käyneet niissä, kun mies ei ollut oikein baareihin menijä. Siksi ko. saari valikoitiin matkakohteeksi. Noin 7km päässä on PsiliAmoksen ranta, jota voin lämpimästi suositella! Vesi on kirkas ja Turkin vuoret ihan edessä! Todella mahtava kokemus. Rantatuolit ja varjot lieneen maksullisia vielläkin. Kannatta amennä taksilla, eikä kävellen (niinkuin me teimme).
Vathista lähtee busseja ympäri saaren ja ovat halpoja hinnoiltaan. Kannattaa ehdottomasti käydä päivä vierailuilla muissa saaren paikoissa. Jossain on vesiputouskin, jonka nimeä en enää muista. Emme itse löytäneet ko vesiputousta :D
Viikon lomalla oltiin ja kerettiin kiertää Vathi useampana kertaan sekä vierailemaan muutamassa muussa paikassa saarella. Gyrokset ovat ihania kannattaa kokeilla ja Kreikkalainen salaatti myös. Rezina viini kylmänä on <3 varsinkin kun on kuuma päivä. Vathissakin on ranta, mutta on kivinen ja aallot voivat olla koviakin, Kreikkalaista salaattia kannattaa ehdottomasti syödä. Nään siitä vielläkin unia, vaikka reissusta on kohta 10-vuotta aikaa. - PetoViili
Menkää nyt minne vain, ei kiinnosta. Olette minulle aivan liian vanhoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225264- 254458
- 282571
- 342274
- 372018
- 151948
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211287Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194