onko humpuukia

naikkonenvaa

Hiusalan tietäjiltä haluaisin kysyä onk Hairz Jazz shampoo ja hoitoaine mitä mainostetaan verkossa humpuukkia vai onko sillä tosiaan hiusten kasvua nopeuttava vaikutus? Ja tietysti jos löytyy käyttäjiä niin kokemuksia olisi kiva kuulla.

10

18202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terveetelämäntavat

Täyttä humpuukia, ei hiusten kasvua voi manipuloida mitenkään se on geeneissä kuika paljon kasvaa, yleisesti noin 1cm -1,5 cm kuukaudessa.

• puhdistamatonmerisuola
    • luonnonihmekaunistaa

Kaikki shampoot ovat humpuukia. shampoita on todella kohta satoja eri merkkejä ja niissä on samat kemiat kaikissa vähän vaan eri hajusteita ja väriaineita. Shampoot on kovan tason buisnes niin kuin on suihkusaippuat ja muut puhdistusaineet. Ovat kemian teollisuuden tuotteita. Niillä rikastuu moni samaan aikaan kuin toisten hiukset menettävät kiiltoa, paksuutta, ohenevat ja rasvoittuvat nopeasti.

Niin hassuja me ihmiset ja pääasiassa naiset olemme, että mietimme, mikä shampoo on se paras ja hoitavin,...mutta kun sellaista ei ole.

Lopetin todellakin kaikki teolliset keinotekoiset kemialliset shampoot ja pesen hiukseni merisuolaliuoksella. On keittiön kaapissa muitakin luonnollisia aineita, joita toisinaan käytän. Johan alkoi hiukset voimaan paremmin, eikä ole sitä kemianhajua päänahassa ja kumma kyllä niin hiukseni ovat paksuuntuneet.

Kolmen vuoden aikana olen säästänyt hurjan suuren summan rahaa. Eli aina se vaan ei mene niin, että rahalla saa terveyttä päänahkaan. Se kun on ihan päinvastoin.

Suosittelen kokeilemaan merisuolaa ja muita luonnon aineksia, jotka eivät vahingoita hiustuppea.

Tuolla Amazonin viidakoissa asustelee sellainen ihmisryhmä, jotka eivät milloinkaan käytä teollisia tuotteita eivät teollisia meikkejä eikä muutakaan kemiaa päänahkaansa. Paksut, kiiltävät hyvinvoivat hiukset kaikilla ja hyvä iho. Päivittäin pesevät hiuksensa ihan pelkällä vedellä. Harvemmin hiukset tuolla luonnonkansoilla ovat harmaantuneet niin aikaisin kuin meillä teollisen maailman keinoaneita käyttävillä.

• Anonyymi

Eipä siellä Amazonian viidakossa ole myöskään ilmansaasteita, liikenteen ym. pölyjäämiä ja muuta laskeumaa, joka täytyy pestä hiuksista sampoolla. Eikä myöskään pakkasia ja keskuslämmityksen kuivattamaa ilmaa, jota varten hiusta ja päänahkaa tarvitsee hoitaa.
        Että ihan ei ole vertailukelpoista!

• Anonyymi

Miten käytät mersuolaa hiuksissa?kiinnostaa tietää luonnon konstit

• Voihanseolla

Onko nyt ihan oikeaa tietoa? Vähän kuulostaa taas kyynisten ihmisten valitukselta.

• Anonyymi

Humpuukia on! Kuluttaja lehti 1/2020 juttu tästä sivu 4.

• Anonyymi

Tuossa on kitiiniä, sitä on hyönteisten kuorissa. Olen nähnyt paljon mainoksia aiemmin. Voihan olla että tuo kitiini tarttuu hiukseen kiinni ja tekee siitä vahvemman tai pidemmän.

Itse en kyllä mitään ötökkää haluaisi tukkaani laittaa. Olen sellakalle allerginen. Sitäkin tehdään hyönteisistä. Sitä on mm. suklaarakeissa. Joitain tällaisia syöneenä tuli kamala tukehtumisen tunne ja yrittää yskiä ja huuhtoa suuta jne.

Sellakkaa käytetään myös jossain tekokynsissä/rakennekynsissä. Netistä luin tapauksia, joissa allergiselle on laitettu sellakkakynnet, ja niillä on koskenut silmän vierustaa ja silmä ärsyyntynyt.

Tämän takia en uskaltaisi käyttää noitakaan tuotteita, jos on yliherkkä muillekin hyönteisten osille. Sitten jos se tarttuu hiukseen kiinni, etkä saa sitä irti ja saat jonkun allergisen reaktion.

• Anonyymi

Kokeilin, ei mitään eroa tavallisiin shampoisiin ja hoitoaineisiin. Siis turhakkeet...

• Anonyymi

Ihan hölynpölyä, rahat pois taktiikka kyseessä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe