kavereiden kesken

kaaso

hääpari eivät ole aikeissa lähteä häämatkalle lainkaan häidensä jälkeen, vaan olemme suunnitelleet että n.15hengen kaveriporukalla vuokraamme jonkin mökin jossa vietämme illan/yön yhdessä. onko se ihan hölmö idea teidän mielestä? koska meistä se ei ole. ja kaveripiirissä tämä on otettu ilolla vastaan. hienoa kun voimme juhlistaa 'kaik yhdes koos' tätä iloista asiaa.

7

1690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnelliset

Ei ollenkaan tyhmä idea!

Meillä on ajateltu aivan samaa. Juhlapaikalta poistutaan noin kolmen aikaan yöllä ja jatketaan porukalla mökillä grillausta, musiikkia ja hyvää menoa.. Meille on kai sinne tulossa noin 30-40 tyyppiä.. Mökki ei ole mikään hirvittävän suuri, mutta sopu sijaa antaa. Ja seuraavana päivänä ajattelin että olisi grillausta, syöminkejä ja kotimatkaan valmistautumista vierailla.. ja itse jäisimme viettämään romanttista iltaa ja yötä kahden.

• Josef

Ettei vaan aika menisi sen mökin siivoukseen vieraitten lähdettyä...

• onnelliset
        Josef kirjoitti:

Ettei vaan aika menisi sen mökin siivoukseen vieraitten lähdettyä...

Kaipa siinä nyt tunnin pari voi käyttää siivoukseen.. eipä juuri itseäni haittaa ainakaan. Olen tottunut siivoomaan bileiden jälkiä.. ja sen jälkeen mahtavaa krapulaseksiä. Enkä usko että siinä nyt muuta siivousta on kuin roskien keräily, kun jokainen kuitenkin omat petivaatteensa ja makuupussinsa tuo ja kertakäyttöastoita käytetään mökillä. Ja ainakin meillä on useesti ollut tapana, ystävieni keskuudessa, että yhdessä siivotaan jälkiä.

• onnelliset
        onnelliset kirjoitti:

Kaipa siinä nyt tunnin pari voi käyttää siivoukseen.. eipä juuri itseäni haittaa ainakaan. Olen tottunut siivoomaan bileiden jälkiä.. ja sen jälkeen mahtavaa krapulaseksiä. Enkä usko että siinä nyt muuta siivousta on kuin roskien keräily, kun jokainen kuitenkin omat petivaatteensa ja makuupussinsa tuo ja kertakäyttöastoita käytetään mökillä. Ja ainakin meillä on useesti ollut tapana, ystävieni keskuudessa, että yhdessä siivotaan jälkiä.

Siis mahtavaa krapulaseksiä romanttisessa tunnelmassa.. johon ei paljon vaadita.. kynttilöitä, musiikkia ja toisemme =)

• huomioksi.

Onko suunnitelmanne tosiaankin myös hääparin mieleen?

Hääyö on vastavihityn kahden keskinen juttu, siinä ei kavereita tarvita. Jos hääpari ei lähde häämatkalle ei se tarkoita sitä etteikö hääyötä haluta viettää kahden.

Krapula seksissä ei ole mitään romanttista.

• kaaso

tätä todellakin hääpari itse ehdotti.
        ja erittäin tervetullut idea meidän
        kaikkien kaverien mielestä. kyseessä
        nuoripari ja olivat ajatelleet viettää
        häämatkan sekaista hulinaa vuoden päästä,
        kun ovat vuoden olleet naimisissa ;)

• sani

hei tosi hyvä idis! iteki kohta menos naimisiin ja toi ois tosi hubaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2621
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      55