Juu siis mulla on ollut nytten joku 2,5v rustokoru. Koru on siis sellainen rengas ja en saa siitä renkaasta sitä palloa millään irti. Tuntuu että rengas on niin tujua tekoa että ei millään anna periksi. Millä tapaa saan korvassani olevan rengas rustokorun pois..tai siis een pallon itse korusta..?
Apua oon pulassa
Täysidiootti
2
143
Vastaukset
- asdfglgl
Paina kahdella peukalolla palloa ja etusormilla otat takaa kiinni ja painat peukaloilla niin paljon kun voimaa lähtee ja niillä etusormilla vedät. Kyllä pitäs lähtiä ja jos ei ni pihdit väliin ja venytät sen renkaan isommaksi!
- Täysidiootti
Oon tehny kaikkeni ja mikään ei onnistu. Rengas on niin paksu että sitä ei saa oikein millään pihdeillä väännettyä. Ja rengas on myös niin paksu että itse en korua pois saa.. Tai voimat ei riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134