Hei tytöt,
Vaimoni lopetti viikko sitten naisten tyylikäs vaateliikkeen. Loppuun jäänyt jonkunverran vaatteita, asusteita ja kengiä. Hankinta hinnaltaan noin 7500€:n edestä paljon hyvä tavara. Haluan myydä kaiken kerrallaan pois. 160 pari kenkä, 230 alusvaatteita, muutama kymmentä takkeja, satoja paitoja, puseroita ja housuja. Myös vähän koruja. Minulla on tarkka lista tavaroista ja kuvia. Jos joku tai kaverisi harkitsee avata sellaisen vaatteliiken ota yhteyttä. Voidaan sopia hinnasta. Kaupasta et katu.
Onko joku avaamassa naisten vaateliike?
vaatteliike
4
160
Vastaukset
- tuskinkaupasta
Haisee! Haisee.
Oletko sä sairas, En väkisin myy kenelle mitään. Minä ainakin kerroin asiani miten se on. Jos kiinnosta ostat tai sitten olet vain hiljaa. Onko pakko olla jokapuolella ainakin yksi idiotti.
- 99880112
Kuka lypsävää lehmää myisi? ei taida puljusi kannattaa,, ei osta kukaan.
- Birgittama
Aika huono suomenkielen taito ap:lla. Oletko suomalainen? Vähän mietityttäis ostaa vaatteita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270