On nähty monta kertaa vuosien saatossa , että ihmiset kyselevät !
Tekijät eivät anna vastausta, koska pelkäävät ,että muutkin tekee perässään samallaisen !
Tämä suomalainen kateus jyllää yhä !
Jos tietoa haluat , kato YOUTUBE ! GOOGLE !
TURHA TÄÄLTÄ ON MITÄÄN KYSYÄ ? TEE ITE JA TESTAA !
5
218
Vastaukset
- Novensi
KUINKA TEEN ITSE JA TESTAAN ?
PIIRRÄ KUVA !
LÖYTYYKÖ ANTEROLTA KUVAA ? - Kaatokalle
Tosiaan - jos kysyjä ei osaa ottaa mukia käteensä, eikä suostu itse edes selvittämään pitääkö sitä mukia pitää kädessä ylös- vai alassuin, ja vaatii kaatamaan mukiinsa ämpärillisen, niin ei ole mikään ihme jos se muki jää vajaaksi...
- sähköstätietävä
Täällä foorumilla kirjoittelee likki pellet ja sun muut pellet !
Siis jos haluat tietoa, niin vaihda foorumia !
Tai soita anterolle ,joka tietää asioista ! - LIKKI-PELLE
Enkö minä muka saisi täällä sitten kirjoitella tai mitä meinaat?
- kovatotuus
Niin meinaat, että lateelliset laittaa niitä tekeleitään sitten youtubeen muiden kopioitaviksi.
Eiköhän se suurin syy ole siinä, että harrastelija ei onnistu tekemään kunnon laitteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214