Perhe Wadi Rumissa, Jordaniassa

M.e.j.rum

Hei,
Olemme puoliksi Jordaniassa, puoliksi Suomesssa asuva perhe ja nyt olemme taas keväällä lähdössä Jordaniaan toiseen kotiimme. Jordaniassa asumme "maaseudulla" pienessä ja rauhallisessa Wadi Rumin kylässä, vuorten juurella. Perheeseemme kuuluu minä, jordanialainen mieheni sekä 1-vuotias tyttäremme. Tarvitsisin auttavia käsiä sekä extra-silmäparia tälle 2-3 kk kestävälle mini-reissulle katsomaan pikku vipeltäjän perään. Elämme melko autenttista elämää pienen kyläyhteisön keskellä: elämä on leppoisaa ja tasaista, ihmiset ystävällisiä, mummolassa on kameleita, aaseja, vuohia jne. ja Wadi Rumissa on juuri niin kaunista kuin googlen kuvahaku antaa ymmärtääkin. Varoaika on melko lyhyt, mutta laittakaa mailia, mikäli luulette, että ehtisitte vielä kyytiin ja että olisitte tarpeeksi rohkea tyyppi kokeilemaan jotakin erilaista, kerron sitten hieman tarkemmin minkälaisesta reissusta olisi kyse :) osoite on marianne.jarvinen7@gmail.com

5

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelevät

Yritin laittaa sinulle sähköpostia, sillä kiinnostuin paikasta, mutta se ei lähtenyt jostain syystä, joten voisitko laittaa minulle

vientsu@hotmail.com

• m.e.j.rum

Ok, Laitoin spostia sinulle :) - Marianne

• kiinnostus22

Voisitko laittaa uudelleen sähköpostia, sillä voi olla varma ettei lähde taaskaan

T. Tiina

• aamiaiset

Laitoin sinulle sähköpostia, sillä paikka kiinnostaa minua, voisitko tarkistaa, että saitko? jos et niin voisitko sitten laittaa, vientsu@hotmail.com

• kyselevät

tuliko sähköpostini perille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7675
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4253
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2455
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51