HUIJARI tori.fi sivulla - iPad Air 2

Huijari_varoitus

Varokaa tätä huijaria! Älkää siirtäkö rahojanne.

http://www.tori.fi/lappi/Ipad_Air_2_64gb_cellural__wifi_25392194.htm?ca=16&w=3

Pyysin lisäkuvia tabletista ja kuitista. Lähetti ne kyllä, mutta kuvat oli väärennöksiä, netistä ladattuja ja kuvaruudulta kuvattuja. Googlen käänteisellä kuvahaulla löytyi täsmälleen samat kuvat kuin jonkun intialaisen myyntipalstan vanhasta ilmoituksesta:
http://in.pegaad.com/apple-iphone-ipad-ipod-01-month-old-ipad-air-2-wifi-cellular-64gb-silver-02-year-warranty.186871.html

Kuva kuitista oli myös väärennös. Ostajan toimitusosoitetta ei ollut olemassakaan (tarkistin Googla Mapsillä ja Postin osoitehaulla). Samoin Y-tunnus oli feikki, sitä ei löytynyt Y-tunnus hakupalvelusta. Soitin ostajalle ja sanoi että lähetti väärän kuitin ja lähetti toisen suttuisen kuitin (väärennös sekin) jossa tekaistu henkilötunnus (joo tunnisteosan voi tarkistaa netissä. Sonera myös sanoi kuitin olevan väärennös.

Hoputti maksamaan ennen klo 20.00 Nordea tililleen.

Sanoin sitten maksaneeni (vaikka en oikeasti) ja odotan ipadin postitusta. Myyjä sanoi että heti aamulla postittaa.

Kaveri sitten myöhemmin illalla otti vielä yhteyttä testatakseen myyjän rehellisyyttä. Kysyi onko vielä myynnissä. Ja se liero valehteli että kyllä on. 100e maksu ennakkoon pikasiirto.fi kautta ja loput ennakkomaksuna niin lähettää heti. Ei oo todellista mitä luusereita sitä löytyy...

Tori.fi sivulle ja poliisille tein heti ilmoituksen.

2

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harvoin ostan TORI:FI:stä mutta aina haen itse tavaran ja maksan käteisellä. Huijareita löytyy joka paikasta ja lisääntyy jatkuvasti.

• Fakers

Tosi on, ja kaikki elekroniikkavehkeet on jotenkin viallisia. Älkää ostako elektroniikkaa

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3347
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe