Sopimus tehty aikoinaan määräaikaisena. No, määräaika on kulunut umpeen, sopimus kuitenkin jatkuu. Mutta nyt ihmettelen, miksi ihmeessä maksan vieläkin laskussani luottokauppasopimuksesta euron per kuukausi. Mikä luottokauppa minulla on Elisaan (Elisaahan tämä Saunalahti nyt on!)?
Sopimukseen kuuluu mobiililaajakaista (jota itse asiassa en edes käytä, joten tyhmähän olen kun siitä maksan....), adsl, elisan turvapaketti.
Mikä näistä on tässä vaiheessa, kun sopimus ei enää ole määräaikainen, luottokauppaa?
Saunalahden mobiililaajakaista
tyhmempi_x
2
129
Vastaukset
Äkkiseltään veikkaisin nettitikkua, joka on otettu 36kk:n korottomalla ja kuluttomalla luottokauppasopimuksella/maksuajalla. :) OmaElisasta Laitteet-välilehdeltä pitäisi selvitä luottokauppasopimukset ja OmaElisan chat vastailee kinkkisiin kysymyksiin asiakaspalvelun aukioloaikoina.
Matias / Palstatiimi
http://elisa.fi/palsta- aha_
Niin, kun se nettitikku tuli samalla kertaa kuin sopimus, joten määräaika pitäs senkin suhteen olla loppu. Mutta katsonpa sitten jossain vaiheessa sen OmaElisan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista655416- 954934
- 524125
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494016- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283628- 423345
- 522849
- 422427