Olette tyhmiä

Bussissaonrautaa

Omistan kuljetusliikkeen pienehkön 5 kpl autoja joista kaikki autot ovat kpl tavaran ajossa, eli hyvillä taksoilla mennään. Olen aina miettinyt miten tyhmiä Te kuskit olette kun suostutte ajamaan halvemmalla ja antamaan puolet palkastanne minun pussiini. Jo pelkkä ei pysty maksamaan TES mukaista palkkaa saa kuskin jullikan ajamaan läpituntipalkalla. Pystyisi oikeasti maksamaan mutta en vain halua. Miettikää hei vähän..

18

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • savukatkolla

Katotaan muutaman vuoden kuluttua,tuomari hoitaa asian..

• FeCl

Ja tämän ketjun aloitti onneton trolli pullakuski ymmärtämättä mitään asiasta. Amisviikset heiluu hienosti huulien päristessä sanoessaan sanan TES :) :)

• Bussissaonrautaa

Noo ammattikoulusta on takana noin 23 vuotta...

• tyhmärenki

Mietihän, kuinka tyhmä sinä olet, kun et huomaa muijasi nusittavan itseään meillä tyhmillä ja pienipalkkaisilla kuskeillasi. Hän maksaa meille todella hyvin panosta, joten aikas kivasti tässä kaiken kaikkiaan tienaamme, tosin sinun tietämättä.

• bussissaonrautaa

Tämä ei todellakaan ole trolli vaan oikeaa puhetta johtajan suusta. Ps olen eronnut 4 vuotta sitten joten vaimoa/naista ei ole.

• bussissaonrautaa

Tarkennuksena vielä, erosin juurikin siksi, kun muijani panetti itseään kuskeillani maksua vastaan. Minun rahojanihan hän syyti kuskeilleni, pakko se on myöntää. Tyhmät rengit sai siltä pyllyreikääkin aina ja minun hän ei ikinä antanut edes koskea sinne.

• KYllä jos on hyvä työpaikka, kiva työ, hyvä työaika jne. niin kyllä moni on valmis tinkimään palkasta...

Esim itse lähtisin heti ajelemaan roska-autoa tai vaikkapa sanomalehtiä jos saisi vaikkapa 10€/h lomakorvaus

• Kuytrg

Sä olekin aasi, etkä pärjäis roska-auton puikois päivääkää

• Kuytrg kirjoitti:

Sä olekin aasi, etkä pärjäis roska-auton puikois päivääkää

Tottakai pärjäisin, onhan se kuljetusalaln helpoin, vaan ei kevyin homma, ei paljao taqrrte sitoa tai järjestellä kuormaa, tai mittiä mitä menee mihinkin

• Ammattiapua saatu jo paskoihin työpaikkoihin. Sen nimi on YTK :)

• öllölä
        Bussissa kirjoitti:

Tottakai pärjäisin, onhan se kuljetusalaln helpoin, vaan ei kevyin homma, ei paljao taqrrte sitoa tai järjestellä kuormaa, tai mittiä mitä menee mihinkin

pituutesi on 140cm. Et pärjäisi.

• KääpiöHomoBussilla
        Bussissa kirjoitti:

Ammattiapua saatu jo paskoihin työpaikkoihin. Sen nimi on YTK :)

KääpiöHomo taas vauhdissa nimimerkillä Bussissa. Pyydä äidiltä maitoa. Tuomas.

• taalattaskuun

Pittää laittaa semmonen uubeerri paku liikenteeseen, tehokasta tavaran toimitusta!

• taalattaskuun

Saat nyt tarjota tavarakuljetusta pienellä autolla ilman liikennelupaa, kunhan ALV:n maksat

Ja mikään ei estä ottamasta kyytiin lisäksi vaikkapa 4 matkustajaa

Ei muutakuin lewntokentälle tarjoamaan kuljetuspalvelua matkalaukuille :)

• Kjehkjeh

Ei kuljetusalalla ole montakaan terävää kynää. Ei kuljettajissa ja varsinkaan yrittäjissä...

• Tollot

Kaikista tolloimat alkaa autoiliaksi, seuraavaks tolloimat alkaa autonkuljettajaksi

• kontilles.siitä

Ketjun avaaja on vaan kertakaikkisen typerä ja luulee olevansa jotenkin shokeeraava!

Muijaa sillä ei ikinä ole ollut, kun ei ketään saa tai on homo.

Yrittäjä...? Noh, en viitsi edes kommentoida.

Ei muutako peukalo takaisin suuhun ja sänkyyn, hop hop...

• Työtäriittää

Meidän perhe omistaa noi 20 erillaista kuorma.rekka ja nosturiautoa ja on varaa maksaa kuskeille koska ovat ammattilaisia ja liikenteessä ja asiakaspalvelussa kohteliaita.kirkasvärikertoo yrityksestä,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4504
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3635
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2397
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2101
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1994
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1668
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1487
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe