Heipsan!
Täällä olisi yksi hakija, kuten otsikosta voi jo päätellä. Olen yrittänyt löytää keskusteluja aiheesta edellisiltä vuosilta, mutta aika nihkeältä näyttää, joten päätin perustaa uuden ketjun.
Onko uusia/edellisten vuosien hakijoita paikalla? Kiinnostaisi, että millaisia kokeet ovat olleet ja kuinka vaikea tuo ruotsinkielen osuus oikein on. Ylioppilaskirjotuksista on viisi vuotta aikaa niin on hieman ruosteessa tuo kielipää sen osalta. :D Mitä mieltä porukka on ennakkomateriaalista? Omasta mielestä itse alue ei ole järin laaja, mutta asia on taas sen verran tiukkaa ja käsiterikasta, että meinas paniikki iskeä kun kirjan ensimmäistä kertaa avasi.
Uutena juttuna taitaa olla nyt tuo valtakunnallinen esivalintakoe jonka perusteella valitaan sopiva porukka valintakokeeseen. Itseä ainakin hieman hämmentää tämä järjestely, varsinkin kun ei ole tarkkaa tietoa siitä millaista tasoa matematiikan ja englanninkielen osuuksissa vaaditaan. Ennakkomateriaali julkaistaan kuulemma 1.4 niin sitä ehtii pläräämään hyvin ennen varsinaista koetta.
Toivottavasti löytyy muitakin samassa veneessä olevia ettei tuu ihan hoopo olo täällä yksinpuhellessa. :,)
Naprapatian pääsykokeet Kyamk 2016
Naprapatiaa
3
243
Vastaukset
- naprapatiaa
up.
- Kkaakkd
Eikö tosiaan ole muita? :D
- Yksinäinenhakija
Hei! Itsekin olen metsästänyt kaikkia kokemuksia ja missään ei näytä olevan keskustelua. Jos kävit tuolloin kokeissa niin onko jtn infoa tai vastauksia noihin omiin kysymyksiisi? Opintosihteeri ei voinut edes kertoa onko kokeet essee vai monivalinta painotteisia. Aiemmpia kokeitakaan ei ole nähtävillä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573735
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 642498
- 522403
- 402349
- 162296