Tänään ehkä neljä tai viisi kuppia juonut ja vois vielä pari kupillista litkiä et jaksaa koko päivän heilua, vaikka tulee jo korvista ulos!
Mites muut?
Kaikki kahviaddiktit tänne :)
20
144
Vastaukset
Mulla menee aamulla ja illalla todella monta kahvikupillista. Ehkä voisi ihan pari tiputtaa pois. Laitan harkintaan. :)
- kahvinisti
Minä keitän päivän kuluessa sellasen 3 pannullista. Aamulla ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi juon kahvia.
Olen juonut kahvia alle 5-vuotiaasta, ensin maidon kanssa ilman sokeria, sitten ilman maitoakin. Sokeri pilaa kahvin maun täysin. - tiluliluliiiiiii4
Kahvi on niin perkeleen hyvää, ettei tosikaan!
- exPörrääjä
Tämä entinen kahvikissa juo vain mukillisen aamulla ja toisen iltapäivällä.
- päivänpannut
Kolme pannullista päiväsä ja väkevää. Joskus keitettävä neljäskin jos pahasti ahistaa.
- koohviaaaa
prkl..pakko vielä pannullinen keittää Juhlamokkaa
- Aamuherätykseen
kahvia, mutta satunnaisesti päivän kuluessa.
Merkki on nykyisin Kulta Katriinan luomuversio. Pehmyt täyteläinen maku. - koohviaaaa
Hei huomasin että nyt on mahdollisuus voittaa 10 kiloa Rovaniemen kahvipaahtimon burundilaista erikoiskahvia ja juhla mokkaa ilmaiseksi!
Käykää tekin osallistumassa http://www.bingosivu.com/arvonta/ - luomukahviko
onks noi luomukahvit mistään kotosin? aina perus juhlista juonu
- KultainenKatriina
Ässästä sai kympillä 4 pakettia Kulta Katriinaa, niillä pärjää juhannukseen saakka.
- mävaantäält
Kahvi on tutk. terveellistä, itselläni tummaa 2 pannullista/pv
Tunnustan, olen puolipäiväkahviaddikti ! Aamu alkaa aina kahvilla, kaksi kolmen desin mukillista. Sitten aamupäivän aikaan tauoilla muutama mukillinen. Päiväkahvilla kahden aikaan vielä yksi mukillinen. Sitten loppuu kuin seinään. Iltapäivä ja ilta menee kahvitta.
- espressoaa
Espressoa tulee juotua kolmesti per päivä, auttaa hyvin jaksamaan..
- Carmiina
Ootteks te huomanneet et tummapaahto on ihan sikahyvää, mä en enää muuta juokaan, paitsi kahvilassa.Kahvilassa capuchino.
Kahvi maidon kanssa ilman sokeria. - kahvi-ville
Kahvia lissää :)
Kahvimaidot lopussa-mutta niin mustana
- ennätyshörppijä
PAljon on ennätyksenne? itellä varmaan 7 kuppia parhaimmillaan menny päivässä
- koohviaaaaa
Hei huomasin että nyt on mahdollisuus voittaa 10 kiloa Rovaniemen kahvipaahtimon burundilaista erikoiskahvia ja juhla mokkaa ilmaiseksi
Käykää tekin osallistumassa http://www.bingosivu.com/arvonta/- Hyvinbongattu
Vai Rovaniemen kahvipaahtimo ;-))))))))))))).
- a-no
Apua - mä en kestä!!! Tänään huomasin kaupassa (Kittari) Jari Sillanpää- kahvia. Oottake maistaneet? Oliko hyvee? Entä Kekkos- kahvi? Itse kaipaan Juha Sipilä- kahvia. Sitä juodessa voisi mukavasti vatuloida. Kekä olisi paras henkilö, josta voisi tehdä kahvia? Heikki Kahvila?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457422
- 324088
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522366- 532327
- 432268
- 372258
- 162246