Talon vuokraus Hua Hinistä

xxxz

Vuokrasimme Tori.fi sivuston kautta " Viihtyisän talon Hua Hinistä " kuukaudeksi suomalaiselta omistajalta. Talo oli heikosti varusteltu, ei uunia, ei pesukoneita ja mikä meitä eniten häiritsi, niin sängyissä ei ollut petauspatjoja, joten yritimme nukkua jousien päällä. Varustelu vastasi huonoa suomalaista kesämökkitasoa.
Tuli vähän "rahat pois, muusta viis"-fiilis.

6

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 654654645334514

Luvattiinko varauksen yhteydessä että on pesukoneet, uuni on muutenkin harvinainen, petarit on yleensä patjassa sisällä tai se päälle erikseen ommeltu, tai niitä ei ole ollenkaan, yleensä pystyy hyvin nukkumaan patjanpäällä, ilman petaria, hyvä patja maksaa 25000 bahtia, halvan saat 10000, ne on varsin kalliita.

• Hotellisa

Olen tällä hetkellä Thaimaassa hyvässä hotellissa ja "sijauspatjana" noin pussilakanan vahvuinen kangas.
      Thaimaan hotelleissa on myös kovat sängyt, jonkun mielestä liian kovat.

Oletko ollut xxxz ennen Thaimaassa? Oliko kirjoittamani asiat jo tuttuja?

• Pitäi varmaan jättää komentoimatta? Minä en ainakaan vuokraisi Tori.fi sivuston
      kautta mitään (en edes leikkimökkiä) en myöskään osta sieltä mitään. Niin epäilyttävä tuo koijari sivusto on.

• HuijareittenHua

Epäilyttäviä henkilöitä huijareitten hua hin on täynnä. Kuka valehtelee omistavansa jahdin myös rannalla ravintolat huijaavat.

• 68689985

Rupusakki ajautuu kyllä yleensä lomalla ja asumaan, vaikka siihen ei edes olisi edellytyksiä pattayalle, joita viranomaiskyydillä kuskataan Suomeen, Huassa kaikki suomalaiset asukkaat tuntevat toisensa, ja valtaosan talvipakolaisista.

• HuanhaavematkaajaT
        68689985 kirjoitti:

Rupusakki ajautuu kyllä yleensä lomalla ja asumaan, vaikka siihen ei edes olisi edellytyksiä pattayalle, joita viranomaiskyydillä kuskataan Suomeen, Huassa kaikki suomalaiset asukkaat tuntevat toisensa, ja valtaosan talvipakolaisista.

Suomeen jäävätkin sinä ja kaltaisesi Kelan ja Sossun elätit.
        Hua Hinissä asumisesta höpöttävät palstalla vain Jyväskylän ja Hiekkaharjun Terot, joilla varat matkustamiseen loppuvat jo ennen lentokentän junaa tai bussia.
        Hyviä haaveita vain matkailuusi, ikuinen Thaimaasta unelmoiva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe