Kissan mysteerivaiva

qwdqw

Onko teidän kissoilla ollut samantyylisiä oireita kuin minun kissallani. Kisuni on 3v. leikattu tyttö. Aristaa vatsan/takapään seutua. Näkyy esim siten, että hypätessä/laskeutuessa laskee takajalat varoen, kuin aristaisi. Ei uskalla hypätä korkealle, kun taas toinen kisuistani hyppää vaivatta esim. kirjahyllyn päälle. Leikittäessä narulla hypähtää vähän pitäen yleensä takajalat maassa, kellahtaa usein. Muutenkin jos makoilee niin ei aina nouse ihan ketterästi.

Olen käyttänyt kahdella eri lääkärillä tutkimuksissa. Otettu verikokeita, käynyt ultrassa ja röntgenissä - ei mitään. Verikokeissa jotkut arvot oli hieman koholla ja jotkut hieman alhaisia. Ei ilmeisesti vakavaa koska lääkäri ei näistä sen kummemmin maininnut.

3

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwdqw

Tänään kun tulin töistä kotiin niin kissa oli ihan outo. Hirveän agressiivinen, sähisee minulle karvat pystyssä, piti hirveää mekkalaa. Nyt kyhjöttää nurkassa. Jos lähestyn, niin alkaa sähisemään. Poikaystävälleni, jonka kanssa ei asuta yhdessä, ei kuitenkaan sähise. Minulla on kaksi kissaa, ja toinen kissa oli ihan rauhakseen sängyllä.

Tiistaina kun käytiin lääkärissä niin rauhoitettiin ja sai kipulääkitys piikin. Kotiin antoi loxicom lääkettä, mitä vähän epäröin käyttää kun olen kuullut joiltakin huonoa noista meloksikaamia sisältävistä lääkkeistä. Eilen keskiviikkona kuitenkin laitoin sitä vähän ruokaan, mitä kissa ei syönyt. Tänään poikaystäväni antoi kissalle loxicomia suoraan suuhun ruiskulla. Vieläkin vaan kyhjöttää omissa oloissaan ja rupeaa sähisemään minulle jos lähestyn. Huomasin että pesukoneen päällä oli pissaa. Siellä kissa oleili kun tulin töistä, sitten ampaisi huutaen muualle.

• Sivustaseuraajav

Hmm... Onpa yvin merkillistä. Ilmeisesti selkärangan ja sisäelinten ongelmat laskettu pois kuvioista? Onhan nivelrikon mahdollisuus tutkittu, ei selviä röntgenillä.

Sitten oli se melko harvinainen sairaus joka aiheuttaa kipukohtauksia, vaikea diagnosoida ja nimeä en tähän hätään löydä.

• qwdqw

Kissa rauhoittui jo hieman, puski ja antoi minunkin rapsutella. Mutta heti kun näki vilaukseltakin toisen kissan niin pillastui, rupesi "kiljumaan" ja sähisemään. Olen pitänyt kissat eri huoneissa, ja varmaan viisainta eristää ne huomennakin kun lähden töihin.

Miten nivelrikon voi selvittää? Tosiaan vaan verikokeita otettu, tutkittu ultralla ja röntgenillä ja näistä ei mitään selvinnyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13