minua syytettiin törkeästä pahoinpitelystä.

syyttömänäsyntymää

siis syytettiin törkeästä pahoinpitelystä,toumiota ei onneksi syyttömänä tullut,mutta puolitoista vuotta tätä jouduin miettimäään.mitä pitäisi tehdä,söin masennuslääkkeitä kun ei tullut paljon nukuttua.ihmissuhteet kaikki kärsi veetuttaa valtavasti,mitä tehdä nostaa kunnianloukkauksesta syyte?

3

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8-6

Suomessa ei yksityinen ihminen voi nostaa syytettä, se on syyttäjän yksinoikeus.
      Rikosasiat on kierrätettävä poliisin kautta, eli tehtävä rikosilmoitus. Jos se ei johda mihinkään, tai syyttäjä ilmoittaa ettei hän syytettä nosta, niin sen jälkeen asianomistaja voi omilla rahoillaan ryhtyä käräjöimään, jos vain oikeus suotuu ottamaan asian tutkittavaksi.
      Omalla syytteellä käydyn oikeudenkäynnin hävinnyt maksaa kaiken oikeudenkäyntiin liittyvän, niin omansa kuin voittajankin kulut.
      Jos itse et osaa esim. haastehakemustakaan laatia, etkä osaa käräjöidä, vaan joudut turvautumaan ammattiapuun, niin luovu, sillä se voi käydä kalliiksi.

• Ihmeteltävää

Oikeuksien päätöksetkin heittelevät milloin mitenkin. Pahoinpitelyn kohteeksi jouduttuani hyökkääjä määrättiin maksamaan pieni korvaus, jota päätöksessä sanottiin suositusten mukaiseksi. Yllättävää oli lukea myöhemmin toisesta tapauksesta, jossa korvaus oli paljon suurempi. Tekstissä sanottiin, ettei ollut edes näkyviä jälkiä, toisin kuin minulla.

• 5-3

Joka ei oikeuden päätökseen tyydy, niin hän valittaa. Jos sekään ei päätöstä muuta, niin siihen on tyydyttävä, mussutus ei auta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5760
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5243
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2974
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1882
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1681
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe