Minulle se on minä itse. Jos et tykkää itsestäsi,
ei sinusta muutkaan pidä, etkä saa kavereita.
Ostan itselleni kukkia ja mulla on niin hauskaa, kun en jää märehtimään itsesäälissä. Ehkä siitä onnesta riittää muillekin jakaa.
Mikä on elämäsi tärkein asia?
6
549
Vastaukset
- Moody
Elämä itse!
- mä
Niiimpä ku sitä elämää vaan osais elää ...
- sie
mä kirjoitti:
Niiimpä ku sitä elämää vaan osais elää ...
tärkeintä ole oma ja lähestein terveys....
- ennuli
sie kirjoitti:
tärkeintä ole oma ja lähestein terveys....
voihan sitä ajatella kausiluontoisestikin... itelleni tärkeintä on tällä hetkellä opintojen loppuunsaattaminen, huomenna se voi olla jo oman itsensä hyväksyminen.
- tuuli
ennuli kirjoitti:
voihan sitä ajatella kausiluontoisestikin... itelleni tärkeintä on tällä hetkellä opintojen loppuunsaattaminen, huomenna se voi olla jo oman itsensä hyväksyminen.
Voimaantuminen on päivän sana, jos et itse tiedä mitä haluat olet menossa väärään suuntaan... ole tarkkana..
- Minä olen ok
Oikeassa olet, hyvä Sinä! Ellei rakasta itseään, ei voi rakastaa lähimmäistäänkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904