Aamusta Peuramaalle laskettelemaan. On taas tullut lunta.
Lähdenkin tästä heti
8
155
Vastaukset
- AlbetoTomba
Toivottavasti on ollut hauska lasketella. Rinnekin aukeaa 16:30..
- gestisläinenOsaomistaja
Noo, minulla on VIP/Klubi kortti. Saa lasketella vaikka heinäkuussa :0)
- jäljessä
Laskettelu is so last season. Pöndet harrastaa.
- gestisläinenOsaomistaja
Oikein. Ja sinä harrastat huumeita ja niiden myyntiä. Loisit meidän maksamilla sossutuilla, häpeä pummi ja mene töihin.
- läpäläpäläpä
Hyvä on loisia! Kantsun kasvattamisesta tulee kuukausittain reilut 6000€ siihen asumistuki ja päiväraha päälle. Sossu maksaa sähkölaskut Ym.
Talvella olen kylmimmän ajan etelän lämmössä ja etänä hoitelin kela-asiat/sossu asiat.
Miksi pitäisi mennä töihin? Se tappaa hyvän vapaa-ajan ja lomailun, kun näinkin pärjää paremmin kuin hyvin. Että repäisehän siitä, köyhät töitä tekee meikä pärjäilee.- perkelelele
Lopeta sinäkin paskanjauhanta. Perkeleen mitään sanomaton mutuilija.
gestisläinenOsaomistaja
Opettele kuuntelemaan musiikkia ja viisaampia ihmisiä. Läpäläpäläpä on oikeassa ja sitähän meikäläinenkin lähtee toteuttamaan.
https://www.youtube.com/watch?v=V-KME77Pi60 - gestisläinen
perkelelele kirjoitti:
Lopeta sinäkin paskanjauhanta. Perkeleen mitään sanomaton mutuilija.
gestisläinenOsaomistaja
Opettele kuuntelemaan musiikkia ja viisaampia ihmisiä. Läpäläpäläpä on oikeassa ja sitähän meikäläinenkin lähtee toteuttamaan.
https://www.youtube.com/watch?v=V-KME77Pi60Aivan vitun paskaa " musiikkia ". Minä todellakin kuuntelen musiikkia, sitä aitoa. Viisautta ja neroutta minulla on omasta takaa.
- Finnsdetfiskisjöss
Pullahiiret näyttää naurettavilta kypärät päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573735
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 642498
- 522403
- 402349
- 162296