Kävin tänään ostamassa rintaliivejä, koska edelliset ovat jääneet liian suuriksi laihdutuksen takia. On mahdottomuus löytää sopivaa minun rinnoilleni. Onko kellään muulla samaa ongelmaa, että rinnat ovat kaukana toisistaan? Näyttää ihan manbooseilta. Rinnat ovat leveät, että ne yltää kainaloon asti. Sitten kun laittaa rintaliivit niin nehän ovat liian pienet, ja rinnat jää torsottamaan kainaloista. Yritin kädellä vetää ne kuppeihin mutta sitten ne tursuaa keskeltä. Kupit tuntuvat olevan liian keskellä ja tuntuu että rintaliivit olisivat sopivat jos ne olisivat kauempana toisistaan. Minun toinen rinta on myös huomattavasti isompi kuin toinen niin jos löytyy toiselle juuri oikea koko niin se on sitten sille isommalle rinnalle liian pieni. minun rinnat on todella pehmeät niin haluaisin käyttää juuri kupillisia rintaliivejä jotta ne vähän "suurentaisi" rintoja.
Rintaliivit mahdottomuus
dfdfgdf
1
159
Vastaukset
- Eerik-
Käy jossain rintaliiveihin erikoistuneessa liikkeessä jossa osataan neuvoa ja avustaa oikenkokoisten liivien hankinassa, erilaisia malleja varmaan löytyy joten etköhän sinäkin saa miellyttävät rintaliivit itsellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223874- 162795
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3862107Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271791
- 311677
- 321619
- 141307
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681220- 121151