Elikkä siis olen 13 vuotias tyttö jolla aivan jäätäviä ja isohkoja sekä "kovia" näppylöitä otsassa. Ei ihan tuossa hiusrajassa vaan alempana myös nenässä ja silmien tuolla reunoilla tai sivuilla. Epäilisin lievää aknea koska finnit ovat sitkeikä eivät tahdo lähteä pois tököteillä ja konsteilla joitan olen äitini kanssa kokeillut. Jos finni sattuu hajoamaan sieltä suorastaan tursuaa mätää vai mitä onkaan ja myös verta. Finnit saattavat usein olla kipeitä ja niitä voi tulla kulmakarvoihinkin. Alan olla todella epätoivoinen nöiden kanssa. Seuraavaksi kokeilen varmaan sitä virtsaa finneille juttua. Hammastahnaa olen myös kokeillut,ei auta. Olen kokeillut Clearasilin tuotteita,Marykayn tuotteita ja haikka mitä muita finnin kuivastustöhniä. Suklaan syönnin olen looettanut paitsi nyt söin suklaamunia ja ihi suorastaan räjähti. Täytyykin aloittaa karkkilakko. Huomenna aikoisin ostaa jonkin meikkivoiteen. Sen pitöisi sopia finniselle sekaihoselle jolla näppylöt ovat suuria ja tarvitsevat kunnon peiton että kaikki punaisuus peittyy. Finnit ovat siis usein punaisia. Joten kertokaa jokin hyvä meikkivoide joka peittäisi hyvin,pysyisi pitkään koska minulta meikkivoiteet on tähän asti lähteneet kulumaan pois päivän aikana,meikkivoide olisi hyvä olla alle 20 euroa ja sitä pitäisi saada esim. Anttilasta tai Cittarista. Kertokaa siis hyviä tällaisia meikkivoiteita jotka käyvät iso finniselle iholle joka myös osittain kuiva ja peittäisi hyvin punaiset finnit.
APUA MEIKKIVOIDE VALINTAAN
8
160
Vastaukset
- kosteuttapaljon
Ensinnäkin älä kuivata ihon pintaa millään kuivattavilla tököteillä, sillä se vasta lisääkin finnejä. Kosteuta siis ihoa hyvin, niin tali pääsee normaalisti ulos. Itse pidän Rimmelin Stay Matte-meikkivoiteesta. Sitä saa ihan tavarataloista.
- EpätoivoinenFinninaama
Joo siis oon käyttäny ihan perusrasvaa kosteutukseen. Mietin kyllä vielä tuota Rimmeliä kun monet on sanonu että se on huono. Menee paakkuseks,levittyy huonosti ja tulee vaa pahempi iho :o :/
- EpätoivoinenFinninaama
Ja mulla on Rimmelistä muutenkin vähä huono kokemus. Ostin kerran sieltä sellasen hieman pigmenttisen huulirasvan. Käytin jonku aikaa kunnes huulet oli ihan hirveän näköiset.. Siis ihan rohtuneet ja kuivat sekä halkeili
- kosteuttapaljon
EpätoivoinenFinninaama kirjoitti:
Joo siis oon käyttäny ihan perusrasvaa kosteutukseen. Mietin kyllä vielä tuota Rimmeliä kun monet on sanonu että se on huono. Menee paakkuseks,levittyy huonosti ja tulee vaa pahempi iho :o :/
No ei todellakaan paakkunnu ja levittyy ihan normaalisti. Itsekkin olen kärsinyt finneistä ja minusta tämä meikkivoide on ollut kaikista parhain. Jos sitä meikkivoidetta laittaa liikaa, niin silloin voi tulla suttuinen. Tää meikkivoide on juuri sellainen, että sitä ei tarvi paljon laittaa. Kokeile ainakin. :)
- Kosmetologi_
2-3 kertaa päivässä 2-4 sentin kerros Tummelia naamaan.
- annuliinir
Et saa kestävää meikkivoidetta marketista :( Olen kokeillut jokaikisen ja ei kestä tuntia kauempaa hyvännäköisenä rasvoittuvalla iholla.Jos halut kunnon meikkivoiteen sinun täytyy satsata siihen n.55e,tarjouksessa joskus edullisempaa.Itse käytänLancomen Teint Miracle meikkivoidetta,peittää näpyt mutta tekee ihanan luonnollisen valoisan pinnan kasvoille.Ja kestää erittäin hyvin olematta pakkeloidun näköinen.
- Elekääuskokko
No kyllä marketeistakin vaikka Cittarista saa ihan hyviä. Tyttärellänikin oli joskus jokin Maybellinen tökötti joka peitti hyvin.
- Kosmis96
Tämä ei ole meikkivoide vaan syväpuhdistava hoitovoide. Ella Bache-sarjasta Creme Intex no 2 -voide . Noin 38 e. Sitä levitetään yöksi finnialueille säännöllisesti kunnes tuloksia syntyy. Ja yleensä syntyy..Itse olen nuorena käyttänyt tätä ja moni muu silloinen ystävä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748