TÄNÄÄNKIN..CAFESSA

meni taas 6 eur rahaa = kahvi ja tyrni -leivos

4

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha.totuus

Hullu ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa.

• todentotta

Mikä hinta on 6eur,ei mikään. Hyvistä kahvihetkistä maksan mielelläni. Tuotteiden pitää olla laadukkaita ja kahvi laadukasta. En käy kahviloissa joissa kahvi on kuraa. En käy enää edes torikahviloissa kun törmää huonoon kahviin useimmiten. Kuopiossa esim marttakahvilassa on luokatonta kuraa ja jota varmasti valmistetaan halvimmasta poroista. Kun tuotteet on laadukkaita maksan mielelläni. On ilo mennä kahville kun tietää että kahvi on kuumaa, eli laitteet ovat kunnossa.

• NautintoMaksaa

Hyvä kahvi ja kelvollinen leivos maksaa noin 8-10€. Toki jossain kuppilassa voi kahvi ja korvapuusti irrota 3-4€, hintaan. Jokainen tavallaan.

• kesämuistoja

Kahvissa on valtavan iso kate, joten sen myynti kannattaa. Ajatelkaa, monta kupillista kahvia tulee yhdestä kahvipaketista, jonka hinta halvimmillaan on muutaman euron. Toki pitää ottaa huomioon muut kulut, mutta kahvi sen tuoton kuitenkin antaa. Leivoksista pyydetään kauhean isoja hintoja siihen nähden, miten pieniä ne itse asiassa ovat. Muutama suullinen jotain mansikkaleivosta, ja siihen hurahti 4-5 euroa. Aika hurjaa. Totta kai myyjä pilkkoo sen leivospellillisen mahdollisimman pieniin osiin.

Toinen hyväkatteinen tuote kahviloille on itsetehdyt munkkirinkilät. Aineet on suht halvat ja lämpimät tuoreet munkkirinkilät menee kuin kuumille kiville. Ei ihme, että niitä niin paljon kahviloissa tarjotaan. Valitettavasti liian usein nykyään tarjotaan munkkeja, jotka maistuu liikaa öljylle, eli todennäköisesti voisulan asemesta taikinassa käytetään öljyä. Öljyssähän ne toki paistetaan, mutta siitä ei ko. maku tule niin voimakkaasti esiin. Mutta tuleepahan halvemmaksi kauppiaalle.

Olen ollut kesätöissä kahvila-ravintolassa ja keittänyt kahvia, leiponut ja paistanut munkkirinkilöitä ja myynyt niitä hiki hatussa satamäärin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7054
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3391
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe