Ajattelin perustaa katupartion, tuletko mukaan?
Uuden katupartion tarkoitus olisi partioida yöllä katuja ja varmistaa
että ulkomaalaiset saavat liikkua rauhassa ilman että heidän perässään
kulkee iso joukko pilottitakkisia juntteja. Jos näitä pilottitakkisia juntteja
ilmaantuu, niin katupartiomme kuvaisi heitä julkisilla paikoilla ja
tunnistettuamme henkilöt selvittäisimme jokaisen henkilön taustat tarkkaan.
Luonnollisesti raportoisimme viranomaisille kaiken sellaisen tiedon, jossa
pilottitakkiset henkilöt ovat syyllistyneet väärinkäytöksiin tai laittomuuksiin.
Erityisesti tarkkailu ja raportointi "harmaasta taloudesta" on tärkeä asia,
sillä jengeissä työn teettäminen vaikkapa olutpalkalla on vastoin lakia.
Mitä sanotte, olisiko katupartion perustaminen sen arvoista?
Ajattelin perustaa katupartion, tuletko mukaan?
43
192
Vastaukset
- Annamennavaa
On sitä helpompiakin tapoja saada selkään..
- osui.upposi
Toisen auton remppaamien vaikkapa kaljapalkalla tai maksu ilman kuittia on laitonta.
- Kfkekskdkdkd
Soitto verottajalle auttaa omaksumaan säädöksiä.
- Kfkdkdkdkdjdj
Selkään? Näiltä pojanpullukoilta?? XD
- Jopetin
Pojanpullukat ovat yleensä finninaamaisia, epävarmoja, yksinkertaisia ja helposti höynäytettävissä. He tarvitsevat johtajan ja kun sellainen ilmaantuu niin he omaksuvat johtajan tavoitteet ilman että käyttäisivät omia aivojaan. Pojanpullukat liikkuvat usein ryhmänä ja pilottitakeissa, koska he pelkäävät yksin kohdata ihmisiä.
Jope Ruonansuuta lainatakseni, "aatteleppa itse" - tyttö32
Olen mukana heti kun kutsu käy.
- hernepyssyjä
Odin tuottaa Kemiläisille vain häpeää , joten joku katupartio voisi olla hyvä idea;
Kun katsoo kuvia Odin jäsenistä niin suu venyy virneeseen. Kaverit eivät todellakaan näytä miltään hyväkuntoisilta sotilailta, vaan lökäpöksy reppanoilta, joille maistuu keppana. Lyön vetoa, että jos näille poikarassukoille tehtäisiin esimerkiksi cooperintesti, niin noista ei yksikään juoksisi 12 minuutissa edes 3000 metriä. (sivuhuomautus, että oma tulokseni viime kesältä vain 3500 m).
Lyön myös vetoa, että näistä Odinin jäsenistä kukaan ei ole saanut puolustusvoimissa upseerin koulutusta, eli ovat käyneet intin, (jos ovat käyneet) ja ehkä jollakin voi olla korpraalin tai alikersantin natsat, mutta siihen se jää ja tiedoksi että alikersantin natsoilla ei vielä kannata elvistellä olevansa korkea-arvoisempi upseeri tai puolustusvoimien asiantuntija. Odinit haukkuvat sivareita, mutta itse eivät ole uraa armeijan leivissä tehneet, eivätkä näin ollen tunne puolustusvoimien toimintaa muuten kun lyhyen inttijakson ajalta. hah hah hah
Jos Odinsin toiminnassa olisi hitusenkaan verran järkeä, niin mukaan olisi varmasti liittynyt mukaan arvostettuja sotilaita, veteraaneja tai korkeassa virassa olevia henkilöitä, mutta ei, ei, ei, ei,ei
Toiminta on niin naurettavaa ja surkuhupaisaa että toivottavasti Putos-Sketsiohjelman tekijät ottavat seuraavaan hahmokilpailuun mukaan karikatyyri-Oden soturin, joka saa kansan nauramaan vedet silmissä.
Vielä tästä puuttuu, että Kemin Odinin miehet ostavat värikuula-aseet ja järjestävät omia isojen poikien sotaharjoituksia vaikka Tervaharjun takamaastoissa.
Kun on tarpeeksi tyhmä, niin sitä ei osaa edes hävetä. hih hih hih hih hii hii- favfdv
oot kyllä kovakuntonen kaveri...
- rollaattori
minä alan tälle kerholle "toimisto hommiin" selvitteleen niitä taustoja,koska vanha vamma (toinen jalka puuttuu) estää itse partiointiin osallistumisen..
- Ahhhhahahah
Toisen aivolohkonkaan puuttuminen ei vaikuta estävän ootipoikien partiointia.
- Iso-vihakki
mukana ollaan! jos ei olla nasteja.
- Semistimukana
Mukana ollaan! Halitaan, annetaan pillua ja sydänpaperilappusia!
- voi_veljet
annatko mullekki jos lähen sun kans partioon?
- Niinpäs_niin
voi_veljet kirjoitti:
annatko mullekki jos lähen sun kans partioon?
Varo varo se on Santtu! SETA:n tuoma kuusamolais poika.
- voi_veljet
ei se haittaa(jos pojalla ikä riittää),, koska olen reilusti suvaitsevainen...
- Petri37
Tähän katupartioon mukaan kaikki Kemin kauneimmat sinkkunaiset, niin he saavat olla näiltä Odin-hörhöiltä rauhassa.
Mukana ollaan!- mukana_ollaan
ja homot,mamut,kyllit,lesbot,musta,valkoiset ja varsinkin se kuuluisa kenialainen joka ei päässytkään oodineihin..
- järjestyssäännöt
Rappukäytäväpartio vie hieman liikaa aikaa. Tosin ollaan pyritty kääntämään miekka vialliseen suuntaaan.
- tupakkiihminen
Eikö kinnteistöyhteisön säännöt riitä? Tuleeko isännöitsilältä oma lasku?
- mukaan.tullaan
Voidaan kokoontua minun luona omakotitalossa, jos mukana on pari nättiä ja noin 20-25 vuotiasta sinkkunaista. Kyllä sinkkumiehelle aina kivojen ja fiksujen naisten seura kelpaa.
- tullaan_ehdessä
minä voin ottaa "pa....seuraksi"sitten ikäluokan 25-30v.
- Libyanmeininkiä
Mä voisin alkaa päälliköksi ja hommata itselle Gaddafin kaltaisen henkivartijakaartin, eli pelkkiä kauniita naissotilaita. Sopiiko muille?
- uhkeakeminblondi25v
selvä.. alanko jo meikkaamaan?
- Kemin-Gaddafi
Kaikki fiksut ja mukavat naiset ovat tervetulleita ja jos olet vielä erityisen kaunis niin siitä ylimääräinen piste.
- sonsofanarchies
Haluan enemmän naimisin
- niintotta
Naiset tarvitsevat suojelua tuollaisilta miehiltä
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2016032421309567_uu.shtml - Pääsiäisen_ytimessä
Ei tulla. Ei olla munaa vailla.
- Janne.Munnu
"sillä jengeissä työn teettäminen vaikkapa olutpalkalla on vastoin lakia."
Kemin katupartioijat eivät saa mistään palkkaa. Katupartiointi on vapaaehtoistyötä, josta kukaan ei saa taloudellista korvausta. Jos alat kuvailla ennalta valitsemiesi ihmisten liikkumista kaduilla, se on vastoin lakia ja syyllistyt rikollisuuteen. Vain rikolliset vastustavat Kemin katupartioita. - bronxstate
Solders of Odin kuihtuu varmaan Juhannukseen mennessä, sillä eihän kukaan fiksu halua olla mukana toiminnassa jossa ei ole mitään järkeä ja mainetta on lähinnä saatu vain naistenhakkaamisella?
- DasSepaRasist
Äläs nyt. 1,5 metrin Fuhrer uhoaa somessa olevansa valmis vaikka sisällissotaan aatteensa puolesta. Tämä varmaan sopii myös Putinille, sillä näin Venäjä saisi Ukrainan tapaan omat "sepaRasistit" myös Suomeen.
Tai sitten tämä uhoaminen on viimeisiä pyristelyjä joukon kasassa pitämiseksi. Näkyy Ooti-rivit harvenevan päivä päivältä ja jäljelle jää vain True Elämänkoululaiset, ym. älykääpiöt...Yli 100-älykkyysosamäärän omaavia tuohon joukkoon tuskin on koskaan kuulunutkaan. - 2m_vihakki
se sisällissota taidettas käydä ihan vaan omassapirtissä, omaa muijaa mukiloiden..
- suivikki
Haha. noin siinä varmaan kävis.
- IOR
me perustettaan kans oma Idiots Of Reignstreet.. pieksetään muijat ja lapset,ehkä jo kuluvan kuukauden aikana,, kadulla notkumisen aloitamme heti kun riittävät rikosrekisterit on saatu kerättyä..
- Niinpäs_niin
Sinusta sen uskookin, äitis opettanu.
- zvzds
Nämä Oottinin kaverit ovat luultavasti sivareita?
Korkeintaan intin käyneitä, mutta ei upseeriainesta. - EVPlasse
Kun ylävirrasta tulee lastuja aina on kirveen kanssa lähdetty katsomaan ajat muuttuvat ihminen ei
- pidätunkkis
Saatanan rasisti sanoi suvaitevainen ja löi kirveellä päähän
- Ahhhahahahah
Ei kuitenkaan lyönyt kirveellä naista päähän kuten ootilaiset.
- Heplalainen
Mitä tähän tuumaa fuhrer Mika? Bandidos: suvakkeja, mamuja vai vapaamuurareita?
- ajoksenjorma
eipä taida oodinit eikä fuhrerit uskaltaa tuumata enää mitään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144